AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Del Skrevet 27. oktober 2019 Jeg har alltid pleid å løpe med standard hodetelefoner fra Apple. Disse funker fint å bruke med lue eller pannebånd over. Siden i vår har jeg derimot brukt et nytt trådløst headset og synes det er utrolig deilig å løpe uten ledning (og uten telefon forsåvidt, bruker spotify på klokken og kobler headsettet til klokken). Problemet nå som det har blitt kaldere i luften, er at headsettet stikker såpass mye ut fra ørene at det er ubehagelig å ha lue eller pannebånd over. Noen som har noen de er fornøyde med som kan funke?😀 Anonymkode: 2e1ce...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jeg har disse, funker selvfølgelig bra under lue: https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/elektronikk/hodetelefoner/jabra-elite-65t?gclid=CjwKCAjwo9rtBRAdEiwA_WXcFr8NRumH0xGu90wiTkcGiHdYRVVXQZgY4b4sPlqLTBmxI1zcd7ZRdRoCU3EQAvD_BwE Anonymkode: 64604...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jeg løper med Apple airpods og pannebånd over 😄 Anonymkode: 00149...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå