MH Skrevet 24. mai 2005 #21 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har ikke vært i så mange bryllup, og da bare familie. Jeg gleder meg veldig til jeg selv blir gift om 1 mnd. Jeg forventer ikke at venninner skal kjøpe gave til oss for over 500,-, selv om de jobber. 300-400,- er mer enn nok synes jeg.
Annie78 Skrevet 24. mai 2005 #22 Skrevet 24. mai 2005 Har bare vært i ett bryllup for ca to år siden, og da gav vi for ca 600 til en god kamerat av min kjære.... Vi var til hele bryllupet. For oss på den tiden var dette mye penger, så jeg synes at 500 er mye når det ikke er en nær venninne og dere er bedt til kaffe. Jeg gir f.eks. bare for 200,- til søsken i bursdagsgave og dette er vanlig for vår familie.....Føler meg nesten litt "kjip" når dere snakker om gaver for 1000 kroner til en venninne/venn..........
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2005 #23 Skrevet 24. mai 2005 Har bare vært i ett bryllup for ca to år siden' date=' og da gav vi for ca 600 til en god kamerat av min kjære.... Vi var til hele bryllupet. For oss på den tiden var dette mye penger, så jeg synes at 500 er mye når det ikke er en nær venninne og dere er bedt til kaffe. Jeg gir f.eks. bare for 200,- til søsken i bursdagsgave og dette er vanlig for vår familie.....Føler meg nesten litt "kjip" når dere snakker om gaver for 1000 kroner til en venninne/venn.......... [/quote'] Neimen det må du jo ikke føle! At jeg og mine venner kjøper for den summen betyr jo ikke at andre er kjipe. Og tenk på at vi er veldig gode på å finne gaver til hverandre, og alle har jo bursdag i løpet av et år, så blir jo nesten som å kjøpe gave til seg selv
Gjest deleted Skrevet 24. mai 2005 #24 Skrevet 24. mai 2005 Hei jeg må bare slenge meg på dette.. Jeg skal pakke opp gavene og er "bare" invitert til kaffen. Nesten ingen reise utgifter. Er da 300 kr lite til en god barndoms venn man nå ser 5 ganger i året?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2005 #25 Skrevet 24. mai 2005 Hei jeg må bare slenge meg på dette.. Jeg skal pakke opp gavene og er "bare" invitert til kaffen. Nesten ingen reise utgifter. Er da 300 kr lite til en god barndoms venn man nå ser 5 ganger i året? Absolutt ikke! Guuuud, håper ikke jeg blir bedt om å hjelpe til med gavene, jeg kommer til å rote til alt og surre så de til slutt ikke vet opp og ned på seg selv :oops: :o
sixx Skrevet 24. mai 2005 #26 Skrevet 24. mai 2005 Guuuud' date=' håper ikke jeg blir bedt om å hjelpe til med gavene, jeg kommer til å rote til alt og surre så de til slutt ikke vet opp og ned på seg selv :oops: :o[/quote'] Etter hva jeg vet, så er det tiltenkt at du skal ta oppvasken.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2005 #27 Skrevet 24. mai 2005 Jeg skal gå rundt i ny kjole, være brun, drikke meg full og skaffe mor og far en dugandes svigersønn jeg Spurte far som er god på skikk og bruk, han mente jeg kan gå i alt fra lang til kort kjole. Passet på å nevne den fine jeg har sett på Men skal ihvetfall ringe bruden og spørre henne hva hun vet andre skal gå i, da kan jeg jo bare følge de - dessuten har butikken med den llange fine kjolen i også korte fine kjoler Så jeg vinne uansett. Også må jeg ha sko.... Og veske... Og sette opp håret... Og ha smykke... Og kanskje et armbånd... Herregud, detta blir moro! Stakkars pappa, han ble dratt rundt i Bogstadveien og Hegdehaugsveien rett før 17. mai og nå må han være med ut igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå