Trollemor_1 Skrevet 27. oktober 2019 #1 Del Skrevet 27. oktober 2019 Noen som følger med på FFF på snap? For det første, sykt teit at de skriver det femfinefroknr, vil de ikke at folk skal finne det liksom? Men har dere sett hun Sara som har startet den, nå har hun begynt å mobbe sine egne faste medlemmer der inne😳Fatter ikke at de finner seg i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 27. oktober 2019 #2 Del Skrevet 27. oktober 2019 Tror ikke det er for å mobbe? Avtalt tror jeg. Morsomt? Nei, ufattelig kjedelig... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 27. oktober 2019 #3 Del Skrevet 27. oktober 2019 Alt for slitsom snap for min del 😛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medhandapåhjarte Skrevet 27. oktober 2019 #4 Del Skrevet 27. oktober 2019 Dette var bare trist... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 30. oktober 2019 #5 Del Skrevet 30. oktober 2019 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av brukere som diskuterer med seg selv. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyskrekk Skrevet 23. november 2019 #6 Del Skrevet 23. november 2019 Ok? Mobbing faktisk? Det er jo ikke mobbing, det skal være tull og morsomt. Jeg elsker vertfall denne kontoen! Det er kjekt å se en konto med så mange forskjellige type personligheter, det blir liksom aldri kjedelig. Så syns jeg de har veldig mye interessante temaer og ikke minst morsomme challenger. Jeg er spesielt fant av Grethe da, når hun teller ned til jul og sånn. Søt gjeng med damer! With that Said... Den slitne dama kan bli LITT mye til tider. Haha! Men fin konto er det likevel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Farrisbris Skrevet 6. januar 2020 #7 Del Skrevet 6. januar 2020 Hva syns dere om sleden dama fra femfinefroknr når hun deler om samlivsbruddet sitt? Jeg har ikke fått med meg alt, hva har skjedd med de egentlig? Virker som det var noe heftige greier. Trist, de var ett søtt par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 6. januar 2020 #8 Del Skrevet 6. januar 2020 Skjønner ikke vitsen med å dele det på en offentlig snapkonto. For meg er det hvert fall helt uinteressant. Men syns hun legger ut så mye rart. Merkelig humor etter min smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå