Trollemor_1 · #1 Posted October 27 Noen som følger med på FFF på snap? For det første, sykt teit at de skriver det femfinefroknr, vil de ikke at folk skal finne det liksom? Men har dere sett hun Sara som har startet den, nå har hun begynt å mobbe sine egne faste medlemmer der inne😳Fatter ikke at de finner seg i det. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Hesya · #2 Posted October 27 Tror ikke det er for å mobbe? Avtalt tror jeg. Morsomt? Nei, ufattelig kjedelig... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Lerke987 · #3 Posted October 27 Alt for slitsom snap for min del 😛 2 Share this post Link to post Share on other sites
Medhandapåhjarte · #4 Posted October 27 Dette var bare trist... 2 Share this post Link to post Share on other sites
Måne Rampelyset · #5 Posted October 30 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av brukere som diskuterer med seg selv. Måne, admin. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Flyskrekk · #6 Posted November 23 Ok? Mobbing faktisk? Det er jo ikke mobbing, det skal være tull og morsomt. Jeg elsker vertfall denne kontoen! Det er kjekt å se en konto med så mange forskjellige type personligheter, det blir liksom aldri kjedelig. Så syns jeg de har veldig mye interessante temaer og ikke minst morsomme challenger. Jeg er spesielt fant av Grethe da, når hun teller ned til jul og sånn. Søt gjeng med damer! With that Said... Den slitne dama kan bli LITT mye til tider. Haha! Men fin konto er det likevel 3 Share this post Link to post Share on other sites