Gå til innhold

Fem Fine Frøkner på snap


Trollemor_1

Anbefalte innlegg

Noen som følger med på FFF på snap? For det første, sykt teit at de skriver det femfinefroknr, vil de ikke at folk skal finne det liksom? 
Men har dere sett hun Sara som har startet den, nå har hun begynt å mobbe sine egne faste medlemmer der inne😳Fatter ikke at de finner seg i det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av brukere som diskuterer med seg selv.

Måne, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ok? Mobbing faktisk? Det er jo ikke mobbing, det skal være tull og morsomt. 

 

Jeg elsker vertfall denne kontoen! Det er kjekt å se en konto med så mange forskjellige type personligheter, det blir liksom aldri kjedelig. Så syns jeg de har veldig mye interessante temaer og ikke minst morsomme challenger. Jeg er spesielt fant av Grethe da, når hun teller ned til jul og sånn. Søt gjeng med damer! 

 

With that Said... Den slitne dama kan bli LITT mye til tider. Haha! Men fin konto er det likevel :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hva syns dere om sleden dama fra femfinefroknr når hun deler om samlivsbruddet sitt? Jeg har ikke fått med meg alt, hva har skjedd med de egentlig? Virker som det var noe heftige greier. Trist, de var ett søtt par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vitsen med å dele det på en offentlig snapkonto. For meg er det hvert fall helt uinteressant. Men syns hun legger ut så mye rart. Merkelig humor etter min smak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...