AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 På min jobb får man permisjon med lønn dersom man skal til spesialist feks sykehus. Regnes DPS som spesialist, er det noen her som vet det? Anonymkode: e01bf...35b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Det er jo en del av spesialisthelsetjenesten, så det vil jeg absolutt tro. Anonymkode: debdc...238 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg fikk det i begynnelsen, men utfordringen er at dette er en type spesialist man gjerne går til én gang i uken og det er ikke så vanlig med andre type spesialister. Fikk til slutt sykemelding for behandling, gikk veldig greit. Anonymkode: 85ef6...bbd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk det i begynnelsen, men utfordringen er at dette er en type spesialist man gjerne går til én gang i uken og det er ikke så vanlig med andre type spesialister. Fikk til slutt sykemelding for behandling, gikk veldig greit. Anonymkode: 85ef6...bbd Ok takk for svar. Var det en gang i uken i starten liksom eller ble det sånn etterhvert? Det er kanskje forskjellig da fra person til person Anonymkode: e01bf...35b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Du kan få sykmld på behandlingsdag. Om du skal dit hver uke i et helt år, så har du brukt 52 dager av sykmld året ditt. De regner bare enkeltdager. Jeg gjør det, og det er mye bedre enn å søke permisjon hver uke. Anonymkode: 635da...69b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå