AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #61 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg kunne nok datet en FTM transperson, en som var født kvinne men skifta kjønn til mann. Tror ikke jeg kunne ha data en MTF transpersjon. Anser meg selv som bifil. Anonymkode: 98f00...5ba
Gjest kulLama Skrevet 27. oktober 2019 #62 Skrevet 27. oktober 2019 ja . Null problem , jeg faller for typen ikke kjønnet på mennesket. har en viss type jeg heletiden er svak for ,
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #63 Skrevet 27. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En transmann har selvsagt ikke en fungerende penis. Man kan ikke konstruere er svamplegeme og koble det til riktig blodbane ut fra noen påsydde hudfliker. Anonymkode: 4e59e...a14 Blodbanene fungerer som regel som de skal. Men problemet er ofte det lange urinrøret og å få til spontan ereksjon. Anonymkode: fa99e...ab7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #64 Skrevet 27. oktober 2019 Heh, nei, uaktuellt for min del. Anonymkode: 49ccc...863
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #65 Skrevet 27. oktober 2019 Ja det kunne jeg nok. Jeg tenker at man jo ikke styrer hvem man faller for. Og jeg har ingenting i mot transpersoner. Jeg tror det er vesentlig mer sannsynlig at jeg hadde blitt sammen med en transperson eller ei dame enn en frper feks 😂 Men. Jeg hadde slitt enormt om mannen jeg er gift med i dag "brått" ville bli dame. For noe av de tinga jeg elsker ved ham er jo hans maskulinitet. Og jeg hadde slitt om han brått fikk feminine fakter og trekk. Anonymkode: 832b4...f33
Chiyo Skrevet 27. oktober 2019 #66 Skrevet 27. oktober 2019 Som lesbisk kunne jeg ikke vært sammen med en som hadde mannlige kjønnsorgan i alle fall, men det er vanskelig å si. Transmenn er ofte mer "overbevisende" da transkvinner ofte har vært gjennom en mannlig pubertet, og vi kan jo late som utseende ikke er viktig, men da lurer vi oss selv. Jeg har aldri vært i en situasjon hvor jeg har vært nær knyttet til en transkvinne, så jeg vet ikke hvordan jeg ville følt. Jeg kjenner transkvinner som jeg liker og som jeg respekterer, men det har aldri vært en potensiel partner eller noen som jeg hadde et nært forhold til.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. oktober 2019 #67 Skrevet 27. oktober 2019 Nei. Siden jeg er en heterofil kvinne ønsker jeg å være sammen med en mann med alt det innebærer. Det er (i alle fall foreløpig) ikke mulig å lage et mannlig kjønnsorgan som fungerer som det skal. En transmann kan heller ikke bli far, så det er nok utelukket for de fleste kvinner med barneønske å blir sammen med en slik. jeg hadde nok også fått litt avsmak av at fyren egentlig var kvinne. Synes også sjelden at personer som har operert seg i voksen alder (dvs etter gjennomgått pubertet) ser ut som sitt nye kjønn.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. oktober 2019 #68 Skrevet 27. oktober 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det første så er det ikke snakk om transer, men transpersoner som er noe helt annet. En transperson er en person med kvinnelig hjerne og mannlig kropp, eller mannlig hjerne og kvinnelig kropp. En transe er en transvestitt. Det er to vidt forskjellige saker. Men det er tydeligvis vanskelig for folk som deg å forstå For det andre, så mener du altså at man skal infomere om sin personlige økonomi, medisinske bakgrunn, tidligere arbeidserfaringer osv FØR man drar på date med noen for ellers er man ondskapsfull? Det er pga aggressive folk som deg, som tenker svart/hvitt og ikke leser forskning, som gjør at transpersoner ikke forteller om sin bakgrunn rett etter at de har sagt "Hei" til folk de ikke kjenner. Det er ikke å lyve, men å bekytte seg mot mennesker som deg. Anonymkode: c31ce...55b "Transe" eller "trans" er vel bare en forkortelse som kan brukes om både transperson og transvestitt.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #69 Skrevet 27. oktober 2019 27 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: "Transe" eller "trans" er vel bare en forkortelse som kan brukes om både transperson og transvestitt. Nei... Transe = transvestitt Trans = transperson Å bytte om på disse er respektløst. Anonymkode: c31ce...55b 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #71 Skrevet 27. oktober 2019 2 timer siden, Anonymus Notarius skrev: En transmann kan heller ikke bli far, så det er nok utelukket for de fleste kvinner med barneønske å blir sammen med en slik. Et slikt par har samme muligheter som andre til å skaffe seg donorsæd. Jeg kjenner flere transmenn som er fedre. Anonymkode: fa99e...ab7 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #72 Skrevet 27. oktober 2019 Nei, fordi jeg ønsker barn uten at barn skal bli et problem. Altså på den naturlige måten. er jo ikke garantert at det vil gå naturlig, men med en trans så vil det bli et problem. Anonymkode: 0e1e3...075
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #73 Skrevet 30. oktober 2019 Hadde han vært ekstremt feminin, sexy, med pupper og nice sminke, samt likt å bli penetrert skulle jeg vurdert å ligge med han. Ville ikke hatt hans inni meg da. Anonymkode: 4ba15...722
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå