AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Hei! Nok en gang så har jeg et helserelatert spørsmål. Sliter mye med små plager, og de er ikke store nok for meg til at jeg kontakter legen. Jeg sliter mye med låsninger i nakke og generell stivhet, ofte gir det meg hodepine. I det siste har jeg dog også utviklet smerter i ansiktet og litt nummenhet og prikking særlig i nesepartiet. Noen andre som har opplevd det samme og fått beskjed om at det skyldes muskler altså nakke, rygg osv? Ønsker å høre andres erfaringer og blir veldig takknemlig for svar. Anonymkode: 26957...374
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg opplever ofte noe lignende, og vet det kommer av stiv muskulatur i skuldre og nakke. Jeg kjenner det på begge sider, men får mest vondt på den ene siden av ansiktet, i kjeven og oppover siden av ansiktet opp mot tinningen. Smerter og nummenhet. Sjekk det opp med lege for sikrets skyld😊 Anonymkode: 8a4c8...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever ofte noe lignende, og vet det kommer av stiv muskulatur i skuldre og nakke. Jeg kjenner det på begge sider, men får mest vondt på den ene siden av ansiktet, i kjeven og oppover siden av ansiktet opp mot tinningen. Smerter og nummenhet. Sjekk det opp med lege for sikrets skyld😊 Anonymkode: 8a4c8...1e4 Takker for svart og jeg har noe i munn og leppene også. Kan kjennes litt ut som dårlig blodsirkulasjon, men skal snakke med legen om det neste gang. Hvis det ikke går over i løpet av noen dager så drar jeg en tur uansett. Har problemer med varme og kulde følelse på grunn av nakken også, så hender nok at en del greier ligger i klem ja. ordentlig ekkelt. Anonymkode: 26957...374
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takker for svart og jeg har noe i munn og leppene også. Kan kjennes litt ut som dårlig blodsirkulasjon, men skal snakke med legen om det neste gang. Hvis det ikke går over i løpet av noen dager så drar jeg en tur uansett. Har problemer med varme og kulde følelse på grunn av nakken også, så hender nok at en del greier ligger i klem ja. ordentlig ekkelt. Anonymkode: 26957...374 Så rart at du skrev det om lepper og munn, jeg også har noe sånt! En rar følelse på tippen av tungen, og innimellom føles det som om tennene foran i underkjeven er ømme, selv om det ikke er noe galt med verken tenner eller tannkjøtt. Merkelig! Har tenkt at det kanskje er noen nerver i klem, men hvem vet. Ønsker deg iallefall god bedring, håper det går over😊 Anonymkode: 8a4c8...1e4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Nok en gang så har jeg et helserelatert spørsmål. Sliter mye med små plager, og de er ikke store nok for meg til at jeg kontakter legen. Jeg sliter mye med låsninger i nakke og generell stivhet, ofte gir det meg hodepine. I det siste har jeg dog også utviklet smerter i ansiktet og litt nummenhet og prikking særlig i nesepartiet. Noen andre som har opplevd det samme og fått beskjed om at det skyldes muskler altså nakke, rygg osv? Ønsker å høre andres erfaringer og blir veldig takknemlig for svar. Anonymkode: 26957...374 Finn deg en fysioterapeut. Du trenger ikke snakke med lege først. Anonymkode: 83d99...5f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå