Gå til innhold

Exen blir sint

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun gjorde det slutt med meg. Jeg elsker henne fortsatt og har gitt uttrykk for det. Likevel blir hun sint når hun mistenker at jeg vurderer sex med noen andre. Mener jeg må overleve mer enn en mnd uten sex. Skal sies at jeg har vært trofast de 3 årene vi har vært sammen.

Jeg tenker ikke på sex med andre , men hva beveger seg i hodet hennes?

Anonymkode: 817bf...bad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har kanskje ingen ny i kikkerten enda, er litt teit og smålig og unner ikke deg gå videre før henne: selv om hun ikke vil ha deg. Ville ikke håpet på noe når hun 1. Gjorde det slutt og 2. Ikke gir noen respons når du sier du stadig er glad i henne. Da er hun svært lite ivrig på å ta deg tilbake.

Anonymkode: ec80b...2f0

• Liker 3
Skrevet

Eksen har ikke noe med om du ligger med andre. Det er liksom det som ligger i å ha slått opp.

Anonymkode: ae0f4...029

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjorde det slutt med meg. Jeg elsker henne fortsatt og har gitt uttrykk for det. Likevel blir hun sint når hun mistenker at jeg vurderer sex med noen andre. Mener jeg må overleve mer enn en mnd uten sex. Skal sies at jeg har vært trofast de 3 årene vi har vært sammen.

Jeg tenker ikke på sex med andre , men hva beveger seg i hodet hennes?

Anonymkode: 817bf...bad

Hun vil fortsatt ha kontrollen over deg, noe hun også har, så lenge du elsker henne og har kontakt med henne. 

Hvor lenge du vil gå uten sex, er helt opp til deg, ikke henne. Hun vil ha både pose og sekk og den dagen hun finner noen andre, da er du glemt. Så det beste for deg, er å bryte kontakten med henne og ta styring over ditt eget liv! 

Skrevet

Vær glad hun er exen og ikke kjæresten. Det der høres ut som en sjalu kontrollfrik av klassisk merke.

Det er mulig hun har foreslått at dere kan "være venner" - men det har hun ikke tenkt å gjøre noe for sjøl.

Tenk på deg selv.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er sykt, altså. Her gjør hun det slutt, men blir sjalu om du har sex med andre 🙄

Var jo liksom hun som ville videre... Nei jeg hadde sagt at enten er det deg og meg, ellers å gjør jeg som jeg vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...