AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg tenker ofte at jeg er veldig heldig som fikk akkurat den hunden og hundene som jeg har. Det er veldig liten sannsynlighet at akkurat jeg skulle ha den hunden jeg har. Tenker dere sånn? Anonymkode: 47eac...a04 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg synes det var flaks at jeg fikk akkurat den hunden som jeg har og det er bare ren tilfeldighet at akkurat han bor hos meg. Tenk om jeg fikk en av brødrene eller søstrene? Eller fikk fra ett annet kull? Anonymkode: 47eac...a04 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Er det ingen som tenker sånn? Anonymkode: 47eac...a04
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Vet vi har vært veldig heldig med en av hundene vi har nå. Dette er virkelig en once in a lifetime hund. Har flere hunder nå av samme rase/linjer/oppdretter og flere hunder tidligere, har aldri vært uheldig med hundene alle er flott men den vi har nå er helt spesiell. Og som det ikke er nok er det to fra samme kull som vår med virkelig dårlig gemytt. Så vi har virkelig vært heldige. Anonymkode: 8cc5f...798
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg tenker sånn hver gang jeg møter noen som ikke har kontroll på hunden sin. Me&my lovely one har det så fint sammen. ❤️ Anonymkode: 3fabb...f4c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #6 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg overtok en 6 måneders gammel omplasseringshund for et år siden. Visste lite om henne og foreldrene hennes, og skjønte at det var stor risiko for at jeg kunne få noe rart (eller sykdomsbefengt) i hus. Men jeg måtte bare ta henne med når jeg først hadde møtt henne. Og jeg har vært så vanvittig heldig. Hun er den enkleste og gladeste hunden jeg har hatt til nå. Har vært på lydighets- og agilitykurs med henne, og frydet meg litt i skjul når jeg har sett arbeidsvillighet og førerkontakt på henne kontra de andre hundene vi har vært på kurs med... 😁 Anonymkode: dff3e...43c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #7 Skrevet 28. oktober 2019 Ja, veldig. Dette med f.eks. hunden min og hvordan hele tilværelsen med den ble, som egentlig ble en helt annen enn jeg hadde trodd og sett for meg, men vel så bra, har fått meg til å tenke at alle ting skjer for en grunn. Anonymkode: e2ea5...24a 1
DavinaWin Skrevet 28. oktober 2019 #8 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg tenker på dette hele tiden! Hunden min er 6 år og jeg elsker ham mer og mer for hver eneste dag som går🥰 høres teit ut men 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #9 Skrevet 28. oktober 2019 Dette har kanskje også noe med dere som eiere å gjøre Anonymkode: d06f7...361 2
Eevee Skrevet 28. oktober 2019 #10 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) Jeg tror veldig mange tenker og ser på sin egen hund slik 🥰 Jeg føler jeg har fått en helt unik hund, ingen andre er som henne, ingen er estetisk penere enn henne og mange ganger føler jeg hun er så mye mer enn en hund - at hun føler, tenker og ser på meg som en bestevenn. Noe som er gjensidig. Haha, høres jo helt corny ut, men jeg føler meg heldig hver dag og kan bli rørt av å se på henne sove for eks 😂 Og går vi turer kan vi mange ganger få blikkontakt og jeg føler en enorm kjærlighet. Fy fader jeg har blitt gal... Og ja, hvis ikke det allerede er tydelig nok. Jeg menneskeliggjør nok hunden en del.. (Tenker også at hvis jeg ser på hunden på den måten, hvordan blir jeg da hvis jeg får barn 😂) Endret 28. oktober 2019 av Eevee 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #11 Skrevet 28. oktober 2019 Adopterte 2 mishandlede pitbulls uten å ha truffet de. De mest fantastiske hundene ever! Snille, smarte, veldig sosiale med både andre mennesker og dyr. De mest lojale vennene man kan ha. Føler meg uendelig heldig som har de.❤ Anonymkode: 15968...6cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå