Kicki_90 Skrevet 28. oktober 2019 #21 Skrevet 28. oktober 2019 Sovepose er et alternativ, eller ha dyna godt under beina, nesten opp til rumpa, på babyen. Når han sklir nedover så sklir dyna sammen med han siden han vil dytte den nedover med beina.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #22 Skrevet 28. oktober 2019 Bruk sovepose folkens, dyne er da helt avleggs.. Anonymkode: dfcf6...af4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #23 Skrevet 29. oktober 2019 Høres ut som din er som min, og føler seg trygg når føttene er i kontakt med sengekanten. Vi endte opp med å alltid legge ham helt nederst i senga, med kanten av dyna under føttene. Da lå han plutselig rolig(ere) 😊 Anonymkode: 2c52c...f86 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #24 Skrevet 29. oktober 2019 På 27.10.2019 den 11.11, solmåneogstjerner skrev: Men problemet her er at baby åler seg nedover. Det leste jeg ikke🙈 Da hjelper det ikke Anonymkode: 3409e...706
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #25 Skrevet 29. oktober 2019 Har ikke så mye valg her. Prøvde sovepose, da hun sparket av seg dyna stadig vekk, men hun blir illsint, rett og slett. Så her er det kun dyne som funker. Min er snart 11 måneder nå, så hun havner egentlig aldri under dyna lenger, men da hun var yngre la jeg bare dyna over henne da hun hadde sovnet. Gjør det samme nå også, av ren vane. Anonymkode: 53487...8b4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #26 Skrevet 29. oktober 2019 På 28.10.2019 den 11.34, AnonymBruker skrev: Jeg brukte dyne helt til jeg våkna og babyen hadde dyna over ansiktet, og baby gispet etter luft da jeg fjerna dyna. Ble skikkelig redd. Min sparker mye så dyna blir flyttet oppover. Vi begynte med sovepose, men han hater den veldig. Anonymkode: 3e6f4...ffc Skjedd flere ganger her med alle mine. Det har gått bra med alle. Skal mye til før de kveles av en babydyne. Anonymkode: 6d178...23f
Vera Vinge Skrevet 30. oktober 2019 #27 Skrevet 30. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjedd flere ganger her med alle mine. Det har gått bra med alle. Skal mye til før de kveles av en babydyne. Anonymkode: 6d178...23f Det er mulig, men det er generelt ikke anbefalt med mye kosedyr, kluter, sengekant osv i senga, så dyne over ansiktet er jo åpenbart ikke bra. Det trenger ikke handle om kvelning, men at babyen blir liggende og puste inn den samme lufta og det øker risikoen for krybbedød. Jeg gikk rett over til sovepose da jeg fant min baby med dyna over hodet. Har på ekstra ullpledd over evt, syns det har ligget bedre der det skal enn en dyne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå