Gå til innhold

Hvilke bilder har du på tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alle turbilder eller viser hvor aktive de er. Hva har du på din profil?

Anonymkode: e4d53...7d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et turbilde fordi jeg helt ærlig går masse på tur, så egentlig skulle jeg vel sikkert hatt masse turbilder, men går som regel alltid alene på tur og er ikke så opptatt av å bruke tiden i naturen på å ta bilder. Så har jeg bilder der jeg viser noen av de viktigste hobbyene mine, derav 1 bilde helt uten sminke mens jeg driver med en av hobbyene (fordi mange av hobbyene mine ikke er særlig forenlig med sminke og den slags ting og det er en ærlig fremstilling av hvordan jeg ser ut ganske ofte), og det litt rare er faktisk at etter jeg posta det bildet har mannfolka nærmest kastet seg over meg der inne. Trodde liksom menn ville ha sminka og freshe damer jeg da, men så feil kan man ta. 

Anonymkode: d8ce4...69b

• Liker 1
Skrevet

Tur, ski, fjelltur bla bla bla. Hvorfor må alle være så like, kan ikke noen ha ha en tinder profil uten turbilder? 

Anonymkode: bd549...ec6

Skrevet

Man skal jo vise litt av hvem man er tenker jeg? 

Jeg har ett bilde - turbilde. Jeg elsker å gå i fjellet, det er min største interesse. Tar en fjelltur flere ganger i uka. Så det er ikke for å skryte eller virke sprek, men for å vise at dette er min hobby. 

Anonymkode: a16e2...b66

Skrevet

Jeg har ikke turbilder fordi jeg helt ærlig ikke går mye tur. Har noen bilder av ansikt og noen ganske ærlige kroppsbilder (påkledd altså😂).

Anonymkode: 7bca9...db8

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har et turbilde fordi jeg helt ærlig går masse på tur, så egentlig skulle jeg vel sikkert hatt masse turbilder, men går som regel alltid alene på tur og er ikke så opptatt av å bruke tiden i naturen på å ta bilder. Så har jeg bilder der jeg viser noen av de viktigste hobbyene mine, derav 1 bilde helt uten sminke mens jeg driver med en av hobbyene (fordi mange av hobbyene mine ikke er særlig forenlig med sminke og den slags ting og det er en ærlig fremstilling av hvordan jeg ser ut ganske ofte), og det litt rare er faktisk at etter jeg posta det bildet har mannfolka nærmest kastet seg over meg der inne. Trodde liksom menn ville ha sminka og freshe damer jeg da, men så feil kan man ta. 

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilken hobby du har hvor du ikke kan ha sminke? 

Godt å høre at mannfolka ikke bare vil ha sminkedukker da!

Skrevet
9 timer siden, Farrisbris skrev:

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilken hobby du har hvor du ikke kan ha sminke? 

Godt å høre at mannfolka ikke bare vil ha sminkedukker da!

Driver med blant annet dykking. Ikke vits å sminke seg da 😅

• Liker 3
Skrevet

Har ingen turbilder eller aktivitetsbilder, men det er jo fordi jeg synes det er dørgende kjedelig. Om man går mye tur er det klart man burde ha turbilder, jeg liker når gutter har det for da kan jeg sveipe dem vekk 😛 

Anonymkode: 54e6f...80a

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen tur- eller aktivitetsbilder. Skal ikke skryte på meg at jeg er på topptur så ofte heller, men jeg gidder ikke ta sånn skrytebilder. Begynner å bli lei av alle på tinder med bare den type bilder

Anonymkode: 3281b...96f

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Man skal jo vise litt av hvem man er tenker jeg? 

Jeg har ett bilde - turbilde. Jeg elsker å gå i fjellet, det er min største interesse. Tar en fjelltur flere ganger i uka. Så det er ikke for å skryte eller virke sprek, men for å vise at dette er min hobby. 

Men det sier ikke noe egentlig da nesten alle i Norge liker å gå turer. Budskapet blir da at man er kjedlige A4 og manger fantasi.

Anonymkode: 5c155...703

Skrevet

Jeg har ikke bilder av meg på tur, bare noen fra stranden, noen fester og bilder som jeg har tatt hjemme foran speilet med antrekk jeg synes er sexy.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det sier ikke noe egentlig da nesten alle i Norge liker å gå turer. Budskapet blir da at man er kjedlige A4 og manger fantasi.

Men jeg ER jo kjedelig A4😆

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men jeg ER jo kjedelig A4😆

Folk flest er gjennomsnittlige. Hvorfor late som noe annet?

Hva mener dere andre at man heller skal ha? Strikkebilder? At man står dritings på et dansegulv? Her står jeg og steker vafler? Jeg mistenker dette er for å sabotere, jeg. (Selv om det siste sikkert hadde funka).

Anonymkode: ebc04...754

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener dere andre at man heller skal ha? Strikkebilder? At man står dritings på et dansegulv? Her står jeg og steker vafler? Jeg mistenker dette er for å sabotere, jeg. (Selv om det siste sikkert hadde funka).

Kan jo ha et normalt portrett? Jeg forstår at det ofte går i situasjonsbilder (tur, ferie, fest), siden det da gjerne er da man tar bilder, men etter å ha kikket på hundre profiler blir det ekstremt mye av det, og mange blir møkk lei. Det handler ikke om være så vanvittig unik, men heller om å gjøre en bitteliten innsats. Etter situasjonsbildene er vel mobilselfies det vanligste, gjerne i dårlig lys og med masse visuell grums. Mulig det er ubehagelig for enkelte, men jeg ville heller bedt en venn ta et brukbart bilde, gjerne i greit lys og med et skikkelig kamera (eller i det minste telelinsa på telefonen).

Fest- og turbilder kombinert med en relativt streit stil og "liker å trene, shoppe og være med venner" funker sikkert om man er griselekker, men det er veldig lett å drukne i mengden med det der.

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Driver med blant annet dykking. Ikke vits å sminke seg da 😅

Ser den😅

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk er ikke gjennomsnittlige. Alle er forskjellige. Prov å kommunisere hvem DU er. Ikke en klisje. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk er ikke gjennomsnittlige. Alle er forskjellige. Prov å kommunisere hvem DU er. Ikke en klisje. 

Hvis man liker å gå tur og er opptatt av det så er det ikke sånn at man ikke "kommuniserer hvem man er". Og nei, de fleste normenn er ikke SÅ glad i villmarkslivet. Greit nok at mange tar seg en lett fjelltur eller går 2 km på ski, men hvis man sover ute i telt mange netter i året, driver med jakt og fiske og går milevis på ski mange ganger i løpet av vinteren så er det helt innafor å kommunisere det, så kan folk som ikke er interessert i å være aktiv vike unna. 

• Liker 1
Skrevet

Angående dette med at man skal vise hvem man er, og at det derfor er positivt med f.eks. bilder fra fjellet. Dette er jeg helt enig i, i prinsippet! 

Samtidig, så har jeg sveipa meg gjennom nok av profiler med hovedsaklig slike bilder, og så står det i bioen at man ikke er så glad i fjellet/skitur som det ser ut til o.l. Da er det uheldig med slike bilder, for veldig ofte viser disse bildene mer av den flotte norske naturen, enn personen. Et avstandsbilde av en person på skitur, ikledd hjelm, briller og fullt yttertøy, er knappest noe som viser meg mennesket. Jeg kan lettere akseptere bilder av dette kaliberet, dersom jeg får inntrykk av at det viser personen når han driver med lidenskapen sin. For da uttrykker det iallefall NOE om han og hans identitet. 

Skrevet

Når eg var på tinder så hadde eg bileter av meg sjølve, i tillegg til anletsbiletet, i ulike situasjonar der eg haldt på med ting eg likte, som å vere ute i naturen, trene, ha det kjekt og god mat for å nemne nokre. Desse hadde eg laga slik at dei viste heilfiguren min så damene kunne sjå ca kor høg og slank/feit eg var i tillegg til at dei såg meg i aktivitetar eg likte.

Var og slikt eg likte å sjå av damene, anlet, heilfigur og når dei haldt på med ein hobby/aktivitet.

Anonymkode: d20b6...8ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...