Gå til innhold

Carpal tunnel.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har operert for det? Jeg skal inn om noen uker. Fikk beskjed om at det gjøres i lokalbedøvelse. Jeg er verdens største pingle, og blir som en liten unge bare jeg skal ta bedøvelse hos tannlege eller ta en blodprøve på legekontoret 😅 Er lokalbedøvelsen vond? Kan jeg få noe bedøvelse for selve lokalbedøvelsen? 

Anonymkode: 451ea...64e

Videoannonse
Annonse
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Fikk sprøyte som bedøvelse, en blokade som varte lenge. Når den slapp var den vondt. Var kunn et stikk når bedøvelsen sattes, tenkte ikke mye over det. Men operasjonen hjalp ikke en døyt. 

Skrevet

Jeg har hatt samme operasjon, og bedøvelsessprøyta kjennes omtrent som bedøvelse hos tannlegen, bare at den settes i håndleddet. Det er et stikk, verken mer eller mindre. Selv synes jeg tiden etter operasjon var dritkjip, vil ærlig talt si at i forbindelse med den operasjonen er det IKKE bedøvelsen du skal grue deg for. Man blir litt hemmet i flere dager pga at man ikke kan bruke hånda til noe som helst, og det gjorde dessuten vondt i flere uker, særlig de gangene jeg glemte meg og belastet hånda med med bittelitt mer enn jeg burde, f.eks ved å åpne en bildør o.l. Heldigvis var resultatet bra for min del, altså. Hånda har ikke dovnet bort på de to årene som er gått etter operasjonen.  

Anonymkode: 8fe5f...740

Skrevet

Takk for svar. Håper det hjelper, gått med det i 2-3 år nå men utsatt det pga småbarnsperioden og en mann som er mye borte. Lei av at hånden konstant dovner bort + mye smerter. 

Anonymkode: 451ea...64e

Skrevet

Operasjonen er ikke noe problem, det er etterpå som er heftig.

Anonymkode: 5be2a...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...