AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg har tenkt til å overraske min familie ved å bestille Disney On Ice-billetter og lurer derfor på om noen har tidligere erfaringer der. Hvilken er den beste plassen? Tribune? Gulv? Er det sitteplass på gulvet? Er kanskje tribune D eller K best, siden de står nærme scene? Må bare unnskylde, men så liten peiling har jeg. Anonymkode: adb45...313
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Er det stor forskjell mellom suverenbillett og ordinær billett? Anonymkode: adb45...313
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #5 Skrevet 26. oktober 2019 Er det i Oslo spektrum? I såfall ville jeg bestilt billetter så langt ned mot banen som mulig. Det er sinnsykt bratt oppover i radene. Ta med snacks og drikke hjemmefra så slipper du å betale masse penger for et veldig dårlig utvalg... kos dere 😁 Anonymkode: 2b276...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #6 Skrevet 26. oktober 2019 Og gulvplass er helt fremme ved banen med klappstoler... bra plasser👍 Anonymkode: 2b276...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #7 Skrevet 26. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det i Oslo spektrum? I såfall ville jeg bestilt billetter så langt ned mot banen som mulig. Det er sinnsykt bratt oppover i radene. Ta med snacks og drikke hjemmefra så slipper du å betale masse penger for et veldig dårlig utvalg... kos dere 😁 Anonymkode: 2b276...dbc Stavanger. Det er ikke mange ledige plasser, så tenker å ta de som er slik at vi kan sitte ved siden av hverandre Men hva er forskjellen på suveren og ordinær billett? Synes det er lite vits å betale 70 kr ekstra for en slik "suvenir" Anonymkode: adb45...313
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #8 Skrevet 26. oktober 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stavanger. Det er ikke mange ledige plasser, så tenker å ta de som er slik at vi kan sitte ved siden av hverandre Men hva er forskjellen på suveren og ordinær billett? Synes det er lite vits å betale 70 kr ekstra for en slik "suvenir" Anonymkode: adb45...313 Der har jeg ikke vært så deg kan jeg ikke svare på.. men tipper at det har med utsikt å gjøre.. er det ikke er tlf nr på bestillingssiden eller til lokalet som du kan ringe og spørre? Anonymkode: 2b276...dbc
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #9 Skrevet 26. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt til å overraske min familie ved å bestille Disney On Ice-billetter og lurer derfor på om noen har tidligere erfaringer der. Hvilken er den beste plassen? Tribune? Gulv? Er det sitteplass på gulvet? Er kanskje tribune D eller K best, siden de står nærme scene? Må bare unnskylde, men så liten peiling har jeg. Anonymkode: adb45...313 Tror det er litt for sent å snakke plasser nå. Billettene slippes hvert år i august, så de beste plassene er for lengst borte. Bor du i Oslo, pleier det å være de øverste seksjonene som er igjen på denne tiden. Da ser man ikke best, men både lyd og stemning er der likevel. Tips: kjøp på datoen de legges ut neste år isreden. Da kan du sikre dere plass først..vi satt nesten først i fjor, og fikk «nærbilde» av alt Anonymkode: 3b632...566
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå