Gå til innhold

Angst av gammel venninne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var i et selskap i kveld. Kun ukjente mennesker. Ei gammel klassevenninne fra VGs var der. Har ikke hatt kontakt på 20 år, men fikk igjen kontakten nå før sommeren. 

Jeg har slitt og sliter litt med angst til tider, og jeg har delt det med henne siden hun fortalte meg om sin angst.

på festen i kveld ble vi sittende sammen og hun øste ut av seg til meg og mannen min. Om forholdet vårt, om at vi er totalt forskjellig og at vi ikke passet sammen. Hun selv er utdannet jurist.. så sier hun til meg: se på mannen din da!! Han jobber som snekker?? Jeg fikk slik angst at jeg ikke klarte å være der lenger, måtte bare dra. Klarte heller ikke si fra skikkelig. Jeg har møtt henne 2 ganger på 20 år, så sitter hun der å messer om at det sikkert er barndommen som ligger bak angsten min osv. Hun var ekstrem. Mannen reagerte også. Null antenner. 

Så nå sitter jeg på hotellrommet og har angst og uro av hele situasjonen. 

Anonymkode: 3f315...60e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som om den gamle klassevenninnen sliter med at andre er lykkelige og brukte det faktum at du har angst til å heve seg over deg, til tross for at hun fortalte om sin egen angst. Dette er grunnen til at man ikke skal snakke om personlige, mer private ting til mennesker vi ikke har sett på lenge og som vi ikke vet om vi kan stole på.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Krølle-frøkna skrev:

Det virker som om den gamle klassevenninnen sliter med at andre er lykkelige og brukte det faktum at du har angst til å heve seg over deg, til tross for at hun fortalte om sin egen angst. Dette er grunnen til at man ikke skal snakke om personlige, mer private ting til mennesker vi ikke har sett på lenge og som vi ikke vet om vi kan stole på.

Takk. Du har så rett i det du sier. Jeg har kun fortalt at jeg også har angst, men ikke gått inn i det og fortalt detaljer. Hun satt der og skulle analysere forholdet vårt og meg som person og min selvfølelse.. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke tenk på det. Hun sliter nok mer enn du aner, det gjør henne vondt at du er i forhold kanskje. Ta vare på mannen din og gi litt mer faen 😁

• Liker 4
Skrevet

Angst, ass.

Anonymkode: bf76c...725

Skrevet

Er hun selv gift? Hva jobber han med? 

Anonymkode: 7b099...b03

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun selv gift? Hva jobber han med? 

Anonymkode: 7b099...b03

Hun er singel. Har mange barn med 3 forskjellige. Mye styr med menn. 

Skrevet
On 10/26/2019 at 9:29 PM, AnonymBruker said:

Var i et selskap i kveld. Kun ukjente mennesker. Ei gammel klassevenninne fra VGs var der. Har ikke hatt kontakt på 20 år, men fikk igjen kontakten nå før sommeren. 

Jeg har slitt og sliter litt med angst til tider, og jeg har delt det med henne siden hun fortalte meg om sin angst.

på festen i kveld ble vi sittende sammen og hun øste ut av seg til meg og mannen min. Om forholdet vårt, om at vi er totalt forskjellig og at vi ikke passet sammen. Hun selv er utdannet jurist.. så sier hun til meg: se på mannen din da!! Han jobber som snekker?? Jeg fikk slik angst at jeg ikke klarte å være der lenger, måtte bare dra. Klarte heller ikke si fra skikkelig. Jeg har møtt henne 2 ganger på 20 år, så sitter hun der å messer om at det sikkert er barndommen som ligger bak angsten min osv. Hun var ekstrem. Mannen reagerte også. Null antenner. 

Så nå sitter jeg på hotellrommet og har angst og uro av hele situasjonen. 

Hun her behøver du ikke forholde deg til. Drop henne og gå videre. Spør hun noengang hvorfor, sier du at hun er for intens og invaderende og slike mennesker orker du ikke. Ferdig ! 

Anonymkode: acfd2...617

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun her behøver du ikke forholde deg til. Drop henne og gå videre. Spør hun noengang hvorfor, sier du at hun er for intens og invaderende og slike mennesker orker du ikke. Ferdig ! 

Anonymkode: acfd2...617

Takk for støttende ord. Angsten har bare kommet tilbake og jeg føler meg så urolig. Tror kanskje jeg holder på å få spysjuka også. Så kvalm og urolig i magen. 

Irriterer meg at jeg reagerte slik på dette. Hun er ikke verdt det 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...