Gå til innhold

Sende pakke i posten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, skikkelig dumt spørsmål men hvordan sender man pakker i posten? Jeg vil sende en sekk og andre småting. Kan noen forklare detaljert?

Hilsen en med angst som blir veldig stressa av ingenting

Anonymkode: a41da...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Putt alt i en eske. Teip skjøtene. Gå til posten å si at du skal sende den. Er den mer enn 2 kilo må den sendes som norgespakke, da får du en lapp du må fylle ut, koster 150 elns 

 

Anonymkode: 51b94...1e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp eske på posten med adresse lapp kalt norgespakke. Putt ting i esken, lukk igjen, skriv på adresse og lever i luken på posten eller post i butikk. 

Eller

Pakk selv I pappeske. Kjøp lapp for adresse med Norges pakke og sett på adresse og lever. 

Eller

Pakk I egen eske, skriv på adresse rett på esken eller på et a4 ark du tripper på esken. Lever i luken og betal forfrakten. (dette blir uten sporing) 

Anonymkode: a9ce3...38f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei :)

Vil bare tipse om at hvis du har mulighet til å finne ut vekten hjemme selv kan du bestille digital frimerke på posten.no, og velge å enten levere den på postkontoret, eller velge at de henter den i postkassa de dagen etter. 

Jeg gjør ofte det når jeg skal sende brev. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2019 den 16.20):

Ok, skikkelig dumt spørsmål men hvordan sender man pakker i posten? Jeg vil sende en sekk og andre småting. Kan noen forklare detaljert?

Hilsen en med angst som blir veldig stressa av ingenting

Anonymkode: a41da...370

Du kan pakke de i hva enn du vil og så kjøper du porto her som gjelder for inntil 10kilo,
se link: Sende pakke i Norge Bruk Norgespakke™ med sporing og erstatning. Valgfri emballasje.

Du kan sende det i doble/triple sekker eller i esker av alle mulige fasonger. Du kan f.eks bruke ei gammel eske du har liggende. Hvis ikke selger de også esker for 20-40kr på posten/post i butikk.

Anonymkode: 1bfe9...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarer en 2 år gammel forespørsel om pakkesending🤭

Anonymkode: 471e6...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...