AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg har en fuckfriend som jeg er med av og til. Hver gang han kommer til meg knuller han og går igjen på 20 minutter. Han virker veldig høy på seg selv og som at alt jeg sier er teit. Grunnet dette har jeg ikkje villet vært med han den siste tiden. Men igår sa jeg ja til at han kunne komme. Vi begynner å rote og han skal ta meg i doggy. Da begynner han å si i en sur tone «gjør sånn» «stå sånn» «nei herregud ikke sånn» «du gjør det feil» og mye hakking. Tilslutt sier jeg at jeg ikke skjønner hva han mener og blir litt irritert. Han kler da på seg og blir skikkelig furten og sur for jeg ikke stod på den måten han ønsket. Det var skikkelig ukomfortabelt og fikk en ekkel følelse av han. Hva feiler det han? Har noen andre hatt slike opplevelser? Han nekter meg også å være på toppen for han mener han skal styre, tror han har veldig rart kvinnesyn Anonymkode: 68c99...52b
Ardenus Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Han er rar generelt tror jeg, bare kutt han ut. Finn en ny en. 35
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #3 Skrevet 26. oktober 2019 Og hvorfor ligger du med han? Hvis man skal ha pulevenn, så skal det være vennskapelig og seksuell kjemi, og rom for å le og prate sammen. Høres ut som du gjør noe veldig selvdestruktivt ved å treffe han her. Da jeg hadde pulevenn, tilbragte vi 3-4 timer sammen. Vi måtte jo først connecte når han møtte opp, og så ligge og kose etterpå, og samle oss. Kan ikke si hva som feiler han. Han virker ekstremt stresset. Og det er maksnivå av å bruke noen, du står ikke rett på alle 4 og så bare går han??? Wow... Ikke treff han der igjen. Anonymkode: 7ff8e...f3b 43
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #4 Skrevet 26. oktober 2019 Forstår ikke hvorfor noen bare fortsetter å ligge med slike mennesker... Anonymkode: 6b883...103 34
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #5 Skrevet 26. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor ligger du med han? Hvis man skal ha pulevenn, så skal det være vennskapelig og seksuell kjemi, og rom for å le og prate sammen. Høres ut som du gjør noe veldig selvdestruktivt ved å treffe han her. Da jeg hadde pulevenn, tilbragte vi 3-4 timer sammen. Vi måtte jo først connecte når han møtte opp, og så ligge og kose etterpå, og samle oss. Kan ikke si hva som feiler han. Han virker ekstremt stresset. Og det er maksnivå av å bruke noen, du står ikke rett på alle 4 og så bare går han??? Wow... Ikke treff han der igjen. Anonymkode: 7ff8e...f3b Jeg mener akuratt det samme som deg og derfor ville jeg ikke møte han mer men så skjedde det likevel igår. Har også hatt fuckfriends før og vi har hatt god tone og kjemi. Har IKKE tenkt å treffe han igjen, jeg sa ifra igår at vi ikke kom til å snakkes igjen Anonymkode: 68c99...52b 14
Pia Sofia Skrevet 26. oktober 2019 #6 Skrevet 26. oktober 2019 Høres skikkelig trivelig ut🙄! Jeg koser og ler og spiser middag med min elsker. 20 min og ut og en gretten holdning som det der, hadde gjort meg tørr som en ørken! Han kan ikke være helt god i topplokket som tror han kan behandle deg som det der! 10
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #7 Skrevet 26. oktober 2019 Penger spart for han der. Anonymkode: 1300c...5a4 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #8 Skrevet 26. oktober 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener akuratt det samme som deg og derfor ville jeg ikke møte han mer men så skjedde det likevel igår. Har også hatt fuckfriends før og vi har hatt god tone og kjemi. Har IKKE tenkt å treffe han igjen, jeg sa ifra igår at vi ikke kom til å snakkes igjen Anonymkode: 68c99...52b Så fint, kan møtes om du vil 🙂 Lover å ikke kommandere deg som en hund. Anonymkode: 38aca...d11 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #9 Skrevet 26. oktober 2019 Det enkleste som fins må være å bare være ff, han klarer ikke det en gang uten å lage kvalm. Anonymkode: b5cf8...764 8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #10 Skrevet 26. oktober 2019 Så lenge trådstarter ikke respekterer seg selv, er det vel ingen grunn til at mer eller mindre tilfeldige menn skal gjøre det heller. Anonymkode: 98248...a51 8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #11 Skrevet 26. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge trådstarter ikke respekterer seg selv, er det vel ingen grunn til at mer eller mindre tilfeldige menn skal gjøre det heller. Anonymkode: 98248...a51 Nemlig. Her er det egentlig bare å gå i seg selv. Men det er sikkert mye mer behagelig å diskutere andre... Anonymkode: 439bd...078 4
Sphere Skrevet 26. oktober 2019 #12 Skrevet 26. oktober 2019 Det høres ikke bra ut. Hadde ikke orket det der. Dersom du klager, må du i det minste kunne forklare hva som er problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #13 Skrevet 26. oktober 2019 Høres ut som han nesten ikke har lyst til å ha noe med deg å gjøre, vil bare vekk fra deg så snart han har fått orgasme. Ha selvrespekt Anonymkode: c7c01...d04 7
Jr.Garcon Skrevet 26. oktober 2019 #14 Skrevet 26. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en fuckfriend som jeg er med av og til. Hver gang han kommer til meg knuller han og går igjen på 20 minutter. Han virker veldig høy på seg selv og som at alt jeg sier er teit. Grunnet dette har jeg ikkje villet vært med han den siste tiden. Men igår sa jeg ja til at han kunne komme. Vi begynner å rote og han skal ta meg i doggy. Da begynner han å si i en sur tone «gjør sånn» «stå sånn» «nei herregud ikke sånn» «du gjør det feil» og mye hakking. Tilslutt sier jeg at jeg ikke skjønner hva han mener og blir litt irritert. Han kler da på seg og blir skikkelig furten og sur for jeg ikke stod på den måten han ønsket. Det var skikkelig ukomfortabelt og fikk en ekkel følelse av han. Hva feiler det han? Har noen andre hatt slike opplevelser? Han nekter meg også å være på toppen for han mener han skal styre, tror han har veldig rart kvinnesyn Anonymkode: 68c99...52b Spørsmålet er vel heller hva som feiler deg, som deler kroppen din og har sex med en sånn person. 11
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #16 Skrevet 26. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge trådstarter ikke respekterer seg selv, er det vel ingen grunn til at mer eller mindre tilfeldige menn skal gjøre det heller. Anonymkode: 98248...a51 Egentlig enig her. Anonymkode: ff9f5...4c0 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #17 Skrevet 26. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en fuckfriend som jeg er med av og til. Hver gang han kommer til meg knuller han og går igjen på 20 minutter. Han virker veldig høy på seg selv og som at alt jeg sier er teit. Grunnet dette har jeg ikkje villet vært med han den siste tiden. Men igår sa jeg ja til at han kunne komme. Vi begynner å rote og han skal ta meg i doggy. Da begynner han å si i en sur tone «gjør sånn» «stå sånn» «nei herregud ikke sånn» «du gjør det feil» og mye hakking. Tilslutt sier jeg at jeg ikke skjønner hva han mener og blir litt irritert. Han kler da på seg og blir skikkelig furten og sur for jeg ikke stod på den måten han ønsket. Det var skikkelig ukomfortabelt og fikk en ekkel følelse av han. Hva feiler det han? Har noen andre hatt slike opplevelser? Han nekter meg også å være på toppen for han mener han skal styre, tror han har veldig rart kvinnesyn Anonymkode: 68c99...52b Det er en fuckfriend. Hva forventer du? 🤦🏻♀️ Anonymkode: ef152...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #18 Skrevet 26. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en fuckfriend. Hva forventer du? 🤦🏻♀️ Anonymkode: ef152...8a6 Fuck+friend. Det går vel an å forvente litt av begge deler? Anonymkode: 1a8fa...bdf 7
casanova 1 Skrevet 26. oktober 2019 #19 Skrevet 26. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener akuratt det samme som deg og derfor ville jeg ikke møte han mer men så skjedde det likevel igår. Har også hatt fuckfriends før og vi har hatt god tone og kjemi. Har IKKE tenkt å treffe han igjen, jeg sa ifra igår at vi ikke kom til å snakkes igjen Anonymkode: 68c99...52b Bra!! Du har tatt det riktige valget!! Kutt han ut og kom deg videre i livet ditt. 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #20 Skrevet 26. oktober 2019 Så dårlig skal man ikke ha det med en ff. Det skal være litt tid til kos og prat, og nok tid til å ha sex begge har glede av. Og det skal ikke være kjefting, mas surhet! Da er det over og ut! Anonymkode: 26844...59f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå