Gå til innhold

Hjelp! Sendt melding i fylla til "crushet" :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har vært et par ganger jeg har dummet meg ut å kontaktet ei jeg liker gjentatte ganger når jeg drikker. De siste gangene har jeg bare beklaget det dagen derpå, at jeg er flau og ikke akkurat stolt av min oppførsel, selv om det ikke har vært noe "galt" i det jeg har skrevet.

Sendte melding i går om at hun drakk, fikk svar osv at hun skulle drikke i dag, men der stoppet samtalen 😛 Ganske kjipt ettersom hun før har vist at hun er litt intr i meg. Har ringt henne en gang av disse gangene, og da snakket vi jo sammen ganske lenge. (30 min ish) Men hva er det med å ikke svare folk da? Hvordan ville du tenkt om du fikk en sms fra en full person når du var edru? Føler meg så jævlig dum. Ubehagelig.

Anonymkode: f004d...3e9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg svarer ikke på slike meldinger. De fortjener ikke svar. 

Skrevet

Orker ikke å få hverken telefon eller å svare når folk er fulle. Noe så umodent og tullete. Såfremt du er over 20, så bør du skjerpe deg. 

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, Blondie65 skrev:

Jeg svarer ikke på slike meldinger. De fortjener ikke svar. 

Okei, kan jeg spørre hvorfor? Tenker hun ikke da at jeg faktisk må like henne veldig godt?

Skrevet
12 minutter siden, SoWhat? skrev:

Orker ikke å få hverken telefon eller å svare når folk er fulle. Noe så umodent og tullete. Såfremt du er over 20, så bør du skjerpe deg. 

Jada vi begge er både 30 og 50 år

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada vi begge er både 30 og 50 år

Et PAR ganger du har dummet deg ut GJENTATTE ganger? Har du et alkoholproblem? Hva er ellers greia som voksen å sende meld og å ringe til en man liker? Det fatter jeg ikke.

Har et par som hadde tendensen her. Gidder ikke svare de lenger. Er du voksen så drit i å drikk deg til mot. Avtennende som bare det. 

...ringe og sende meld i fylla altså. Poenget?? 

Endret av SoWhat?
  • Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, SoWhat? skrev:

Et PAR ganger du har dummet deg ut GJENTATTE ganger? Har du et alkoholproblem? Hva er ellers greia som voksen å sende meld og å ringe til en man liker? Det fatter jeg ikke.

Har et par som hadde tendensen her. Gidder ikke svare de lenger. Er du voksen så drit i å drikk deg til mot. Avtennende som bare det. 

...ringe og sende meld i fylla altså. Poenget?? 

Ojda.. Men jeg fatter ikke hvordan man kan "like" noen, og så ikke svare?? jeg hadde jo blitt glad selv om jeg visste at h*n var full når jeg ble kontaktet? Ser ikke problemet. Men ja, når det kun blir i fylla så kan jeg jo se at det er litt teit.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ojda.. Men jeg fatter ikke hvordan man kan "like" noen, og så ikke svare?? jeg hadde jo blitt glad selv om jeg visste at h*n var full når jeg ble kontaktet? Ser ikke problemet. Men ja, når det kun blir i fylla så kan jeg jo se at det er litt teit.

Jeg kan bare snakke for meg selv da. Jeg liker å vite at folk er ærlige og "klare" i hodet. Helt greit at en kan ringe en gang eller to fra fest. Er ikke så vanskelig. Men gjentatte ganger, ja, da kan jeg faktisk begynne å mislike den siden sterkt. For hva er meningen? Det er IKKE hyggelig å snakke med folk i fylla når en er edru selv. Greit på fest iblant, men ikke å bli ringt opp. Hvorfor gjør du det da?? 

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg kan bare snakke for meg selv da. Jeg liker å vite at folk er ærlige og "klare" i hodet. Helt greit at en kan ringe en gang eller to fra fest. Er ikke så vanskelig. Men gjentatte ganger, ja, da kan jeg faktisk begynne å mislike den siden sterkt. For hva er meningen? Det er IKKE hyggelig å snakke med folk i fylla når en er edru selv. Greit på fest iblant, men ikke å bli ringt opp. Hvorfor gjør du det da?? 

Jeg gjør det vel for at jeg liker henne. Og ellers syns det er kleint å ta kontakt edru 😕 jævlig dumt men.....har nok ødelagt alt nå

Gjest Blondie65
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, kan jeg spørre hvorfor? Tenker hun ikke da at jeg faktisk må like henne veldig godt?

Jeg ønsker ikke å oppmuntre til flere fyllerør meldinger. 

Skrevet
1 minutt siden, Blondie65 skrev:

Jeg ønsker ikke å oppmuntre til flere fyllerør meldinger. 

Nei? det har jeg jo ikke ønsket heller..

Gjest Blondie65
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det vel for at jeg liker henne. Og ellers syns det er kleint å ta kontakt edru 😕 jævlig dumt men.....har nok ødelagt alt nå

Hvis du ikke tør ta kontakt edru, da har du et problem. Så da får du kontakte henne i dag og be om godt vær, fortelle hvordan du føler det og la det briste eller bære.

Gjest Blondie65
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei? det har jeg jo ikke ønsket heller..

Hva hadde skjedd hvis vedkommende svarte i går? Hadde du ikke da fortsatt dialogen? Ingen svar, ingen dialog.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja. Du må lære da. Jeg tror ikke mange liker fyllemeldinger og oppringninger fra voksne mennesker. En blir ikke særlig trygg på utrygge mennesker, om du ser den. Mulig du har ødelagt. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan si det sånn, de fleste damer synes det er mye kleinere å få en fyllesms enn en sms på dagtid fra en som er edru.

Så det kan du legge av deg med en gang. Ikke sikkert du har ødelagt noe som helst, hva med å sende henne en sms nå? Inviter henne på en kaffe :) 

Skrevet
12 minutter siden, Blondie65 skrev:

Hva hadde skjedd hvis vedkommende svarte i går? Hadde du ikke da fortsatt dialogen? Ingen svar, ingen dialog.

Jo men hva er galt med en dialog ??? Hun velger jo selv hva hun skriver

Gjest Blondie65
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo men hva er galt med en dialog ??? Hun velger jo selv hva hun skriver

Du spurte meg hvorfor jeg ikke svarte på fylle sms. Det er fordi jeg ikke vil ha fylledialog. Send SMS edru på dagtid i stedet.

Skrevet
6 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Du kan si det sånn, de fleste damer synes det er mye kleinere å få en fyllesms enn en sms på dagtid fra en som er edru.

Så det kan du legge av deg med en gang. Ikke sikkert du har ødelagt noe som helst, hva med å sende henne en sms nå? Inviter henne på en kaffe :) 

Jeg føler jeg da bare tar en reprise på tidligere flauser. En mnd siden sist ca, og da beklagde jeg dagen etter og fortalte at det ikke var mitt stolteste øyeblikk. Da fikk jeg bare til svar at det gikk bra, at jeg ikke måtte tenke på det.
Derfor er det bare pinlig å må gjenta den prosessen igjen i dag om du skjønner. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg føler jeg da bare tar en reprise på tidligere flauser. En mnd siden sist ca, og da beklagde jeg dagen etter og fortalte at det ikke var mitt stolteste øyeblikk. Da fikk jeg bare til svar at det gikk bra, at jeg ikke måtte tenke på det.

Send henne en sms om at du er lei av å være feig, spørr om hun vil ta en kaffe sammen. Edru.

Anonymkode: 6ed3e...f6d

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke beklag noe som helst, bare send avgårde en melding og spør om dere skal ta en kaffe snart. Så enkelt kan det gjøres. 

Svarer hun ja, tar dere en kaffe, svarer hun nei, så er det bare å slette nr hennes og gå videre til neste jente du skremmer bort med å drite deg ut i fylla ;)  Vi jenter foretrekker mye heller menn som klarer å være edru og snakke om ting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...