AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Dere som lykkes. Hva gjør dere? Anonymkode: d9f93...055
Gjest Familytree Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 (endret) 1. Go outside 2. Find someone single 3. Be relatable or funny as he/she forgets we are ugly af 4. Smile 5. Try to approach her/him with a smooth touch on her hand 6. Finally approach her/him. Hug, nice push, and so on. 7. Let her/him take the initiative. 8. You take the initiative, because we know they never do. Ask for a date. 9. Date. 10. Date again. 11. Kiss. 12. CENSURED and consensual material. 😊 Endret 26. oktober 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #3 Skrevet 26. oktober 2019 Finn en person du liker, ikke lag en liste med krav for så å prøve å finne noen som oppfyller kravene. Ingen er perfekte, heller ikke du. Anonymkode: 1f607...506
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #4 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg meldte meg på noen datingsider. Ble noen å prate med, og noen å ligge litt med, inntil det var full klaff med han jeg er med nå. Anonymkode: 59637...4f9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #5 Skrevet 26. oktober 2019 Vær dere selv, slapp av og ikke tenk så mye. Og jobb med dere selv, finn ut av hva dere vil ha, hva som er viktig gor dere, for altfor mange går etter feil typer. Så dukker han/hun nok opp når dere minst venter det. Jeg møtte drømmemannen på Tinder av alle steder, og det hadde jeg aldri trodd. Jeg er ikke så pen heller, så det er håp for alle. Anonymkode: c3ccd...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #6 Skrevet 26. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vær dere selv, slapp av og ikke tenk så mye. Og jobb med dere selv, finn ut av hva dere vil ha, hva som er viktig gor dere, for altfor mange går etter feil typer. Så dukker han/hun nok opp når dere minst venter det. Jeg møtte drømmemannen på Tinder av alle steder, og det hadde jeg aldri trodd. Jeg er ikke så pen heller, så det er håp for alle. Anonymkode: c3ccd...bc7 Mange har møtt hverandre på Tinder, faktisk. Uansett hvor du finner din utkårede, vær litt avslappet og kul. Stress og press gjør at det ikke blir forholdet av det. Man er ikke kjæreste etter å ha rotet litt i et par-tre uker... Anonymkode: 3f161...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #7 Skrevet 26. oktober 2019 1. Du skaper følelsen du har lyst til å føle med den rette inni deg så ofte du kan. Hva trenger du, hvordan vil du bli elsket, hvordan føles det? 2. Du er glad i deg selv og gjør klar livet ditt til å møte personen. Hvis den perfekte dukket opp på døren min i dette sekund, ville jeg vært stolt av å slippe han rett inn? Eller hadde jeg trengt først å rydde hjemmet, stelle meg, ta oppvasken, osv.? Gjør deg klar som om det allerede skjer. 3. Skap deg et liv hvor du har det greit. Altså, at du ikke må ha han som en redning. Heller som at et forhold er en veldig hyggelig og velkommen bonus til et allerede ok liv. 4. Gled deg i hverdagen. Nyt ventetiden. Hver gang du går forbi et par på gaten, si inni deg Gratulerer! og ta det som et bevis på at ditt forhold nærmer seg. Når det har gått så langt at du bare ser lykkelige par hvorenn du snur deg, OG du klarer å genuint være glad på deres vegne, da er det rett rundt hjørnet. 5. Følg intuisjonen på hvor du skal gå og ikke, hvor energien din er ledet. Om du skal laste ned en dateapp, om du skal melde deg på det kurset. Følg magefølelsen. Anonymkode: 9993c...910 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå