Gå til innhold

Avstanden forandrer seg på tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått meg tinder og fått min første match! 

Men jeg har lagt merke til at på han så forandrer avstanden seg. Først stod det 947 km unna, så 1 km unna, så 947 igjen, og nå 37? Er den avstandsberegningen litt på viddene hos dere også? 

Anonymkode: 56ca9...360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt,  når du matcher en Norwegianpilot.

Anonymkode: 74f05...eda

• Liker 2
Skrevet
På 26.10.2019 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt,  når du matcher en Norwegianpilot.

Anonymkode: 74f05...eda

Han er ikke pilot😅

Jeg vet at han bor ca 40 km unna, og at han er hjemme nå. Og nå er avstanden på 950. Hvorfor endrer avstanden seg hele tiden? Jeg er på samme sted. 

Skrevet

Avstanden oppdaterer seg når man åpner appen. Er han hjemme nå, så har han ikke åpnet appen siden han kom hjem. Tror jeg da. :)

Med andre ord, han sitter å sweiper på tinder når han ikke er hjemme. 🤣

Anonymkode: 48b98...164

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Avstanden oppdaterer seg når man åpner appen. Er han hjemme nå, så har han ikke åpnet appen siden han kom hjem. Tror jeg da. :)

Med andre ord, han sitter å sweiper på tinder når han ikke er hjemme. 🤣

Men hvorfor står det 950 km unna?😂

han har jo ikke vært så langt borte? Maks 100 liksom. 

Skrevet

Fordi xdama driv å logga seg på tinderprofilen hans, og hun er på helgefylla i gdansk🤷🏻‍♂️

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor står det 950 km unna?😂

han har jo ikke vært så langt borte? Maks 100 liksom. 

Har man tinder gold eller plus så kan man "sette" byen sin til en annen enn den man er i. Vet ikke om det påvirker avstanden, men kanskje det gjør det? Er det en spesiell by han er tiltrukket og som han besøker av og til som ligger 950 km unna? 

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg googlet og man kan endre sin location med tinder gull! Det må jo være det han gjør?? Han er stadig på 950 km unna, så det er tydeligvis noe han liker der da.

Er det ikke litt teit å endre location? Trooor jeg sletter han. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man tinder gold eller plus så kan man "sette" byen sin til en annen enn den man er i. Vet ikke om det påvirker avstanden, men kanskje det gjør det? Er det en spesiell by han er tiltrukket og som han besøker av og til som ligger 950 km unna? 

Jeg leste om dette samtidig som du skrev:-) det er jo eneste forklaringen. 

Skrevet

Altså, jeg skjønner at du er ny på tinder, men å matche med noen og få i gang en samtale er ikke mer bemerkelsesverdig enn at det regner om høsten. Har du vært på date to-tre ganger sammen og du føler at det er en god kjemi der, da er det noe helt annet om han fremdeles sitter å sweiper. Ta nå å møt fyren og se hva som skjer før du gir helt opp. :)

Når jeg bodde på en liten by, så hendte det av og til at jeg endra byen til nærmeste storby for å få flere treff. Hjalp litt på selvtilliten, men samboeren min traff jeg i jobbsammenheng. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg skjønner at du er ny på tinder, men å matche med noen og få i gang en samtale er ikke mer bemerkelsesverdig enn at det regner om høsten. Har du vært på date to-tre ganger sammen og du føler at det er en god kjemi der, da er det noe helt annet om han fremdeles sitter å sweiper. Ta nå å møt fyren og se hva som skjer før du gir helt opp. :)

Når jeg bodde på en liten by, så hendte det av og til at jeg endra byen til nærmeste storby for å få flere treff. Hjalp litt på selvtilliten, men samboeren min traff jeg i jobbsammenheng. 

Relativt ny på tinder ja, og kan ikke reglene som du skjønner😅

Skrevet

Herregud spør han vel da??

Anonymkode: 846fa...116

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Relativt ny på tinder ja, og kan ikke reglene som du skjønner😅

Viktig å vite om Tinder: Dere har ikke noe slags forpliktelse fordi dere har matchet. Det er bare en "beskjed" om at dere begge vil snakke med hverandre. Derfra må dere kommunisere litt, kanskje møtes, og så begynner den virkelige datingen.

Alle snakker med flere samtidig og mange møter også flere samtidig. Han gjør ingenting galt i å sveipe og forandre lokasjon selv om han har matchet med deg.

Ikke ta Tinder så seriøst, da blir du bare skuffet til slutt.

Anonymkode: 4872a...bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...