AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Er delvis ufør og jobber ikke så ofte. Gruer meg til jobb i morgen, tenker andre misliker meg, og tenker dårlig om meg, lurer på hva jeg "feiler" osv. Vet det høres helt paranoid ut, og innerst inne vet jeg at jeg lar selvdesruktive tanker dra meg ned. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan snu dette? Føler meg mindreverdig rett og slett. Trist å skrive det men sant. Anonymkode: 04260...1ad
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er delvis ufør og jobber ikke så ofte. Gruer meg til jobb i morgen, tenker andre misliker meg, og tenker dårlig om meg, lurer på hva jeg "feiler" osv. Vet det høres helt paranoid ut, og innerst inne vet jeg at jeg lar selvdesruktive tanker dra meg ned. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan snu dette? Føler meg mindreverdig rett og slett. Trist å skrive det men sant. Anonymkode: 04260...1ad Få hjelp til tankene dine. Jeg har det ganske likt, men er ikke uføre. Går nå til terapi hvor blant annet dette er tema. Er super slitsomt å ha det slik, men du kan få hjelp for det. Anonymkode: 12b46...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Få hjelp til tankene dine. Jeg har det ganske likt, men er ikke uføre. Går nå til terapi hvor blant annet dette er tema. Er super slitsomt å ha det slik, men du kan få hjelp for det. Anonymkode: 12b46...7c2 Tror en ting som også hjelper er å tenke at de som ikke liker deg ikke er noe å bry seg om. Man kan ikke bli likt av alle. Noen arbeidsplasser har dårlig miljø, det er ikke til å se bort i fra. Anonymkode: d2c1e...00a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 Bruk heller energien til å glede deg til jobb, da kan du vise hva du er god for! Stå på og gå ut av døra etter endt arbeidsdag og vær stolt av innsatsen din. De aller fleste er opptatt med sin egen jobb. Jo mer du grubler og tenker jo mindre energi får du til å utføre jobben din skikkelig, jo mer vil folk legge merke til deg. Gi f i hva andre tenker. Anonymkode: 1ade0...7c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå