AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Del Skrevet 25. oktober 2019 Noen som hører på lydbok når dere jogger eller bare musikk? Lurer på om det fungerer å høre lydbok? Anonymkode: 937c6...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Del Skrevet 26. oktober 2019 Hva som fungerer for deg må du finne ut av selv, men jeg elsker å høre på podcast når jeg er ute på mine lange rolige turer. Når jeg løper intervaller alene blir det noe musikk. Anonymkode: a76ed...ae5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #3 Del Skrevet 26. oktober 2019 Jeg hører lydbok og podcast på langtur. Syns det er genialt. Men musikk på kortere turer med høyere intensitet eller intervaller. Da jobber jeg for hardt til å klare få med meg handlingen i en lydbok. (ser nå at jeg skriver akkurat det samme som den over. jaja, lar det stå. Vi er nok flere som gjør det samme) Anonymkode: 682fc...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #4 Del Skrevet 26. oktober 2019 Lydbok fungerer utmerket hos meg. Men beveger jeg meg over veldig hardt arbeid, mister jeg fokus. Opp til og med sone 3 går helt fint. Trener jeg hardere blir det musikk, eller ikke noe i det hele tatt. Anonymkode: 437ca...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #5 Del Skrevet 3. november 2019 Lydbok eller podcast er bedre enn musikk på langtur synes jeg. Da får jeg noe å tenke på og tiden flyr. Bruker musikk når jeg må konsentrere meg om fart og fartsendringer. Anonymkode: 3bea0...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå