AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg har blitt med i noen singlegrupper på facebook. Synes ikke det virker så enkelt å bli kjent med noen der, men vil jo prøve å se. Er det noen som har erfaring med slike grupper? Hvordan blir man kjent der? Viktig å være mye aktiv selv og på hvilken måte? Tenkte at det kan være et alternativ til datingsider, men det er kanskje ikke det egentlig? Anonymkode: cb02e...613
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 De singelgruppene jeg har vært innom og sett på virker som et sted for spesielle mennesker. Eksempelvis de som ikke får napp andre steder. Jeg var innom 2 dager og da fikk jeg en etter meg som lette meg opp på datingsider og skrev på messenger hele tiden. Jeg avviste ham høflig flere ganger og sluttet tilslutt å svare. Da kalte han meg "wido" og diverse andre rariteter 😅. Men han fortsatte å ta kontakt flere ganger. Anonymkode: 3d2f1...ec4 2
OnFire Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Singelgrupper er i utgangspunktet en genial ting, mye bedre enn forskjellige datingtjenester. Problemet er bare at det samles for mange raringer i for høy alder og at det arrangeres for få treff.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 1 time siden, OnFire skrev: Singelgrupper er i utgangspunktet en genial ting, mye bedre enn forskjellige datingtjenester. Problemet er bare at det samles for mange raringer i for høy alder og at det arrangeres for få treff. Jeg har vært på 2 og fått kontakt med bare uføre ...det var ikke helt det jeg så etter. Anonymkode: ecfd0...f7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå