Gå til innhold

Sturla Berg-Johansen i nytt forhold. Forvirret


Hvem er dette?

Anbefalte innlegg

Jeg har da trodd i alle år at Berg- Johansen var homofil. Når jeg fikk se VG rapportere om at han er i forhold med en dame måtte jeg Google om jeg har innbilt meg dette. Men her står det: 

https://www.vg.no/rampelys/i/xGM8l/sturla-berg-johansen-fra-scenen-jeg-er-homofil

Har han gått tilbake fra dette eller var han kanskje bifil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vel hele tiden vært åpen om at han forelsker seg i mennesket, uavhengig av kjønn. Han har jo vært sammen med damer før også. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cordelia skrev:

Han har vel mer eller mindre sagt/gitt inntrykk av at han er bifil.

Hvis ikke jeg husker helt feil, så var han sammen med Trine Rein en stund også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Sturla har vært sammen med damer før, men det var før han kom ut av skapet. Det er jo ikke uvanlig at skaphomofile menn har kvinnelige kjærester. Det som er annerledes nå, er at han har stått frem som homofil og har bare datet menn siden. I hvert fall hvis vi skal tro det som står i mediene. Han stod ikke frem som bifil, han stod frem som homofil. Det gjør selvsagt at folk blir forvirret over at han plutselig har kvinnelig kjæreste igjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg synes det er interessant hvor mye folk bryr seg om han har en kvinne eller et mannfolk i senga.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
55 minutter siden, Scarlet Witch skrev:

Må si jeg synes det er interessant hvor mye folk bryr seg om han har en kvinne eller et mannfolk i senga.

Veldig enig! Han har jo vært åpen om det, så om det er mann eller dame så er det mennesket han faller for. Love is love!🏳️‍🌈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Veldig enig! Han har jo vært åpen om det, så om det er mann eller dame så er det mennesket han faller for. Love is love!🏳️‍🌈

AMEN!❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glemtbrukernavnet skrev:

Fra https://www.dagbladet.no/kjendis/jeg-kan-bli-forelska-i-ei-dame/63285315 (2012):

"Jeg har ikke skjult at jeg har kjørt kombi. Men det virker som pressen har gjemt det bort, fordi det ikke passer. "

Og "Jeg kan bli forelsket i ei dame. Men, er det egentlig så nøye?, spør han.""

Se der, ja. Det er tydelig at pressen har valgt å vinkle det på en annen måte enn det som er realiteten, av en eller annen grunn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...