AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 På Facebook. Virker ikke slik. Greit, det virker teit å slette, men jeg synes også at det er teit å ignorere en gratulasjon. Ca 10 av oss har blitt ignorert, av ca 60, så ikke bare jeg som har blitt ignorert. Mulig at vedkommende "er på saken", men aner ikke hvorfor vedkommende gjør denne jobben så uryddig. Jeg var verken blant de første eller siste til å gratulere. Jeg har møtt vedkommende én gang i mitt liv, i et utdrikningslag. Ser ikke for meg at vi møtes igjen. Bor i forskjellige fylker. Dermed ikke noe reelt vennskap som ryker om jeg sletter. Anonymkode: 11f6b...4ba
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Herrefred, det er bare Facebook! Er det rart det er krig i verden når man blir butthurt over manglende likes 🙄 Anonymkode: dfd76...386 20
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 At du gidder? Det er jo ikke noe reelt vennskap i utgangspunktet, så det er ingen ting for vedkommende å ryke ved å ikke kommentere heller? Anonymkode: d0cfc...cb9 3
|a9ta| Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 Om eg forstår deg rett; du har gratulert eit menneske på fb, og ikkje fått ein "like" eller svar på gratulasjonen? Heilt ærleg så har eg aldri nokon gong fulgt med på om eg får respons på ein gratulasjon. Eg gratulerer fordi eg vil, men om mottakar av gratulasjonen ikkje responderer av ein eller annan grunn, så lever eg heilt greitt med det. Dette må du berre heve deg over. Livet vert oftast enklare om ein tolkar ting som skjer i beste meining! 10
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #6 Skrevet 25. oktober 2019 Også registrert at vedkommende varierer mellom hjerteliker og vanlig liker, så vi er altså delt inn i tre kategorier? 1. Hjerte til de jeg liker best 2. Vanlig liker hvis jeg vil beholde vennskapet 3. Ignorerer hvis "vennskapet" er null verdt. Sikkert mange av dere som ikke skjønner dette, mener at det er jo bare Facebook osv, men hva du gjør og ikke gjør på Facebook er ganske vesentlig. Anonymkode: 11f6b...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #7 Skrevet 25. oktober 2019 Er det rart det er krig 🙄 makan så barnslige folk blir av sosiale medier Anonymkode: 550ac...815 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #8 Skrevet 25. oktober 2019 Noen ganger så klikker Facebook når man får mange gratulasjoner. Sånn at feks når man har scrollet seg oppover, så låser alt seg, og det er umulig å fortsette. Samme om man scroller nedover. Dette skjer ofte på mobil. Så ikke sikkert at det er ignorert med vilje! Anonymkode: 90746...809 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #9 Skrevet 25. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det rart det er krig 🙄 makan så barnslige folk blir av sosiale medier Anonymkode: 550ac...815 Mulig at du ikke skjønner hva som er vanlig kotyme. Anbefaler deg å ikke bruke sosiale medier om du er såpass usikker på hvordan sosiale medier fungerer. Du risikerer bare å dumme deg ut. Anonymkode: 11f6b...4ba
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #10 Skrevet 25. oktober 2019 Men seriøst, ikke mulig å slette? Selv om det bare resulterer i at antallet gratulasjoner synker med 1. Anonymkode: 11f6b...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #11 Skrevet 25. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig at du ikke skjønner hva som er vanlig kotyme. Anbefaler deg å ikke bruke sosiale medier om du er såpass usikker på hvordan sosiale medier fungerer. Du risikerer bare å dumme deg ut. Anonymkode: 11f6b...4ba Herregud, er dere 12 ? Og hvorfor i allverden gratulere en person du egentlig ikke kjenner , uansett FB venner eller ikke ? Har x antall hundre venner på FB, men gidder kun gratulere de jeg kjenner og har et forhold til. Hvorfor gratulere folk jeg ikke har snakket med på 20 år f.eks. Kanskje hun ikke aner hvem du er , eller det betyr noe at det kommer en gratulerer fra en "ukjent person". Jammen mye en skal henge seg opp i . Vedkommende gjør jobben uryddig ? Gud bedre, det er Facebook og en gratulasjon, betyr da ingen verdensting . Er der mulig å være så barnslig om en er voksen ? Spør for en venn Anonymkode: 98e07...c2a 10
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #12 Skrevet 25. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men seriøst, ikke mulig å slette? Selv om det bare resulterer i at antallet gratulasjoner synker med 1. Anonymkode: 11f6b...4ba Du som dummer deg ut om du sletter. Gå videre, livet fortsetter som før. En likes mindre, men du lever nok like lenge Anonymkode: 98e07...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #13 Skrevet 25. oktober 2019 Wow 😂 Så når man får hundrevis av hilsener så SKAL man svare eller reagere på alle, hvis ikke er man uhøflig? Tror ikke det er vanlig.. Anonymkode: 1a625...fac 5
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 25. oktober 2019 #14 Skrevet 25. oktober 2019 Går til inn på profilen til vedkommende å ser hvem han/hun har likt eller besvart? 😳 Du trenger hjelp!
twitter Skrevet 25. oktober 2019 #15 Skrevet 25. oktober 2019 Mest sannsynlig vet personen knapt hvem du er, og bryr seg filla om din gratulasjon. Du har bare blitt værende på vennelista. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #16 Skrevet 25. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du gidder? Det er jo ikke noe reelt vennskap i utgangspunktet, så det er ingen ting for vedkommende å ryke ved å ikke kommentere heller? Anonymkode: d0cfc...cb9 Jeg er mest opptatt av fenomenet, og prinsippet. Klønete oppførsel på Facebook er ganske interessant. Ser stadig vekk folk som tabber seg litt ut ved å ignorere eller "glemme" å like/svare. Hvis man for eksempel har fått nytt profilbilde og bare fått noen få kommentarer av typen "fint bilde", så er det jo temmelig dumt å for eksempel gi respons på 4 av 6 kommentarer. Det går flere mnd og fortsatt null respons. Så lang tid at det nesten blir verre å gi respons så lenge etterpå enn å bare ignorere. Anonymkode: 11f6b...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #17 Skrevet 25. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig at du ikke skjønner hva som er vanlig kotyme. Anbefaler deg å ikke bruke sosiale medier om du er såpass usikker på hvordan sosiale medier fungerer. Du risikerer bare å dumme deg ut. Anonymkode: 11f6b...4ba Så flaut, er du 12år? Opptatt av en hilsen på facebook? Er jo du som dummer deg ut. Få deg et liv utenfor internett. Slett appen fra telefonen, du kommer til å få et MYE bedre liv! Lover deg. 🙂 Anonymkode: 6ceb8...36c 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #18 Skrevet 25. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mest opptatt av fenomenet, og prinsippet. Klønete oppførsel på Facebook er ganske interessant. Ser stadig vekk folk som tabber seg litt ut ved å ignorere eller "glemme" å like/svare. Hvis man for eksempel har fått nytt profilbilde og bare fått noen få kommentarer av typen "fint bilde", så er det jo temmelig dumt å for eksempel gi respons på 4 av 6 kommentarer. Det går flere mnd og fortsatt null respons. Så lang tid at det nesten blir verre å gi respons så lenge etterpå enn å bare ignorere. Anonymkode: 11f6b...4ba Du er helt ødelagt av facebook/sosiale media, trenger å komme tilbake til virkeligheten. Vær så snill å gjør det, du dreper deg sakte men sikkert mentalt. Hilsen tidligere avhengig. Anonymkode: 6ceb8...36c 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #19 Skrevet 25. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow 😂 Så når man får hundrevis av hilsener så SKAL man svare eller reagere på alle, hvis ikke er man uhøflig? Tror ikke det er vanlig.. Anonymkode: 1a625...fac Det er ikke vanlig å like 5/6 av gratulasjonene, uten at det bare er de første eller siste man ikke har rukket ennå. Virker som at det er flere sosialt tilbakestående mennesker i denne tråden. Synd for dere. Anonymkode: 11f6b...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #20 Skrevet 25. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke vanlig å like 5/6 av gratulasjonene, uten at det bare er de første eller siste man ikke har rukket ennå. Virker som at det er flere sosialt tilbakestående mennesker i denne tråden. Synd for dere. Anonymkode: 11f6b...4ba Uff, se hvordan du svarer. Internett er jo ikke sosialt, sosiale media er heller ikke sosialt. Kom deg ut i stedet, utenfor skjermen. Er der livet er! Anonymkode: 6ceb8...36c 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå