Gå til innhold

Amal fissurer & Hemorider

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har over flere år hatt hemorider etter en heftig forstoppelse for tre år siden. Hemoridene har ikke vært smertefullt unntatt ved forstoppelse.

For en uke siden oppdaget jeg at jeg har fått anslfissurer (ikke Google det😅) og det er sykt smertefullt!

Jeg trenger sårt tips. Jeg har desverre ikke så mye penger så jeg må spare for å dra til legen eller apoteket

Anonymkode: b0c0f...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitz baths, or hip baths, can promote healing of an anal fissure. By soaking the rectal area in a tub of warm water -- two or three times a day for 10 to 15 minutes -- you can clean the anus, improve blood flow, and relax the anal sphincter. 

Eller 

Anal Fistula Now Can Be Completely Cured Without Surgery. Anal fistula a challenge for modern surgery but curable by grade kshar-sutra in Ayurveda (Indian system of medicine). ... Ksharsutra is a thread coated with certain Ayurvedic medicines known for their antiseptic, debridement & healing properties.

Og om du prøver dette bare må du gi oss tilbakemelding om det funker 😀 ifølge Internett skal det være bedre enn kirurgi. 

Anonymkode: ff8f6...bc0

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitz baths, or hip baths, can promote healing of an anal fissure. By soaking the rectal area in a tub of warm water -- two or three times a day for 10 to 15 minutes -- you can clean the anus, improve blood flow, and relax the anal sphincter. 

Eller 

Anal Fistula Now Can Be Completely Cured Without Surgery. Anal fistula a challenge for modern surgery but curable by grade kshar-sutra in Ayurveda (Indian system of medicine). ... Ksharsutra is a thread coated with certain Ayurvedic medicines known for their antiseptic, debridement & healing properties.

Og om du prøver dette bare må du gi oss tilbakemelding om det funker 😀 ifølge Internett skal det være bedre enn kirurgi. 

Ojojoj🙈😂 Hadde vell håpet det fantes en enklere løsning 🙈Må få satt inn et badekar i leiligheten 😅

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller 

Ikke stol alt som står på nettet. Gå til lege du så får du skikkelig råd der. 

Anonymkode: 4eab8...344

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ojojoj🙈😂 Hadde vell håpet det fantes en enklere løsning 🙈Må få satt inn et badekar i leiligheten 😅

Bruk en liten balje😆👍

Skrevet

Gå til lege, det blir fort dyrere å kjøpe ting på apotek uten resept. 

Anonymkode: b950f...b8d

Skrevet

"Sykt smertefullt" høres definitivt ut som et problem legen bør ta en titt på.

Jeg har selv litt samme problem, med hemmorider og en rift som til tider åpner seg og blør ganske mye når jeg har hatt treg mage. Heldigvis er den ikke spes. smertefull, bare klør litt. Jeg bruker da Scheriproct i en kort perioder. (Kan legge til at hadde jeg blødd uten å kunne se kilden med litt speilakrobatikk hadde jeg også tatt turen til legen.)  

(Har ikke prøvd å legge stjerten i bløt. Jeg har heller ikke badekar, og med mine ledd mistenker jeg at et slikt førsøk ville endt særdeles uheldig.) 

Anonymkode: 437ca...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...