Gå til innhold

Heidi76 sitt utdrikningslag 21. mai.

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Ble kidnappet på jobben av en fyr som kom inn og lurte på om jeg var Heidi og gav meg motorsykkelbukse og jakke som jeg måtte ha på meg. Han ville ikke si hva han het, hvem han var eller om jeg kjente han fra før. Han gikk med hjelmen på så det var jo umulig for meg å si hvem det var. Så jeg måtte bare bli med en vilt fremmed kar på motorsykkeltur. Det var heldigvis oppholdsvær akkurat den timen jeg var på tur rundt i Tønsberg, til Åsgårdstrand og tilbake til Tønsberg. Han satte meg av på togstasjonen hvor jeg fikk jeg en rykksekk min kjære hadde pakket for meg og en togbillett til Oslo.

Da jeg kom til Lysaker kom min kjære forlover på toget. Planen var vel at folk skulle komme på litt etter hvert men det hadde ikke latt seg gjøre skjønte jeg. Så da fikk jeg noen hjerter jeg skulle klistre på jakken min også skålte vi med litt portvin hun hadde på lommelerken sin.

Da vi kom til Oslo S stod 6 av venninnene mine og ventet på meg der. Så utrolig morsomt å se alle sammen igjen!! Så tuslet vi videre i regnet bort til Oslo Reptilsenter. Der har de masse ekle dyr i form av edderkopper, øgler, frosker og slanger. Jeg er LIVREDD slanger og først fant de frem en mindre en som man kunne få holde i hånden men ellers takk - det turte jeg ikke!!! Og så foreslår han at jeg skal få holde en tigerpyton-slange som er feit og stor som et j*vla monster!!!! Jeg ble fysisk kvalm og det rant en tåre så det var bare helt utelukke at jeg skulle gjøre det. Så redd er jeg faktisk!!! Men de andre jentene fikk holde den og vi var 3 som ikke var interessert - for å si det sånn. :ler:

Deretter tok vi en øl på Dovregubben i Storgata som ligger rett ved reptisenteret, før vi tok bussen til Aleksaner Kiellandsplass. Meningen var at vi skulle ha en pick-nick i Sofienbergparken men pga regn og dårlig vær flyttet vi den inn til venninnen min som bor på 25 kvaderat Det var trangt men vi fikk plass til alle rundt bordet og der dukket enda 2 av venninnene mine opp. Der fikk jeg champagne og jordbær og alle hadde ordnet med forskjellige ting hver som kyllingsalat, div oster, aioli og godt brød, spekeskinke, kyllingnuggets, marinert oliven, fersk ananas - ja nesten som en liten tapasbuffet. Så vi spiste og drakk og koste oss skikkelig. Så var det utdeling av gavekort på ting jeg kunne nyte. Det var flere som inviterete meg på 3 retters middag, hyttetur, massasje, hårklipp med hodebunnsmasasje, akupunktur og gavekort på Accessorize. Kjempekoselig så nå har jeg mange anledninger til å komme til Oslo det neste året

Deretter gikk turen videre hjem til min forlover. Hun hadde dekket opp ett lekkert festbord med hvit duk, blomster og girlander. Der fikk jeg en bringebærdrink av noe slag før de kledde meg opp i miniskjørt, rosa topp og cowboyboots. Det er lenge siden jeg har gått i så kort skjørt så jeg følte meg litt ukomfortabel men alle syns jeg var den rypa så jeg kunne ikke si nei at det vil jeg ikke ha på meg (hadde jo allerede sagt nei en gang før den dagen). Dessuten kommenterte jo alle at jeg hadde blitt så tynn ( :sjarmor: ) så da var jeg overtalt Før middagen fikk jeg 5 ballonger, alle med ett navn på av mine tidligere flammer og kjærester. Hvit representerte noen kjølige blaff, lyserosa litt varmere romanser og rød het kjærlighet Så min oppgave var å fortelle min historie med disse guttene og så smelle ballongene og bli ferdig med dem. Det var utrolig morsomt og med litt innabords så ble jeg en utrolig god historieforteller så vi lo og hadde det fryktelig morsomt.

Så spiste vi middag, deilig kyllinggryte som min forlover hadde laget med råstekte poteter til og spicy sukkererter - nam nam.

Og etter middagen fikk jeg en "gjettegave" fra alle sammen og jeg klarte alle utenom en. Det var igjen utrolig morsomt for det var jo en del morsomme historier bak hver enkelt gave.

Da det var gjort dro vi på by'n på Macano. Der var det rokkeaften så vi ble ikke der så lenge, kanskje en times tid. Danset og rokket og fikk i meg enda noen drinker før vi dro videre på onkel donald. Der var det stapp fullt med folk men vi danset litt og tok en drink før det stengte. Da dro vi hjem og tok kvelden. Både jeg og min forlover var ganske så slitne etter en lang dag så vi orket ikke noe nachspiel. Kom hjem og ryddet leiligheten før vi la oss, slitne og fornøyde.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Høres ut som en koselig dag, men jeg hadde fått helt noia av de slangene. Tør ikke se slanger på tv engang, jeg.

Skrevet

Det hørtes jo kjempekos ut jo! Slanger,jaja, men du slapp vel å holde? Da gikk det vel bra? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...