Gå til innhold

Betale for å se TV-program man liker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dårlig gjort at man må betale for å se håndballkampen på TV. Jeg har den minste «TV-pakken», den har ikke så mange kanaler men de har alltid sendt håndballkampen på vanlig TV 2 kanaler. Det syns jeg var skikkelig dårlig av dem. De får ikke meg til å kjøpe flere TV-kanaler. 

Anonymkode: 6798f...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja vel...🙄

Anonymkode: e0023...d25

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem håndballkamp..?

Anonymkode: a75bb...6b4

Norge - Danmark. Ellers er det på TV 2 men denne gangen var det på en annen kanal så da hadde den håndballkampen blitt dyr. 

Anonymkode: 6798f...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Norge - Danmark. Ellers er det på TV 2 men denne gangen var det på en annen kanal så da hadde den håndballkampen blitt dyr. 

Anonymkode: 6798f...f97

Norge - Spania mener jeg. Skrev feil 

Anonymkode: 6798f...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettighetene til slike kamper koster forferdelig mye og da er det naturlig at seerne må betale for å se. Har du valgt den desidert billigste pakken, så syns jeg det er helt innafor at du må betale ekstra for å se den. Hvis ikke så får du abonnere på en dyrere pakke og få tilgang til alt. 

Anonymkode: 1950a...5b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rettighetene til slike kamper koster forferdelig mye og da er det naturlig at seerne må betale for å se. Har du valgt den desidert billigste pakken, så syns jeg det er helt innafor at du må betale ekstra for å se den. Hvis ikke så får du abonnere på en dyrere pakke og få tilgang til alt. 

Anonymkode: 1950a...5b0

Ja men før så har det alltid gått på TV 2, ikke på spesial-kanaler. Regner med at når jentene skal spille EM eller VM så kommer det på de kanalene jeg allerede har og når guttene skal spille det samme i januar sånn har det alltid vært. Regner ikke med at det kommer nye regler hele tiden? Skal jeg bare sitte å se på svampebob og Ax men?

Anonymkode: 6798f...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok heller klage til de som sitter på rettighetene enn her inne 😛 Enten får du bite i det sure eplet og betale for tilgang der de sender kampen, eller så får du følge kampen på radio eller i tekst en eller annen plass hvis du skal ha den med deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Titania skrev:

Du får nok heller klage til de som sitter på rettighetene enn her inne 😛 Enten får du bite i det sure eplet og betale for tilgang der de sender kampen, eller så får du følge kampen på radio eller i tekst en eller annen plass hvis du skal ha den med deg :) 

Det går nok greit. Jeg overlever nok. 

Anonymkode: 6798f...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...