Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en fyr og vi har truffet hverandre 3 ganger nå. Hatt det kjempe kjekt og han har introdusert meg for familien sin osv. I helgen som var så var vi på tur sammen der jeg traff flere av han kompiser osv.

Vi bor i forskjellig byer, så søndagen når vi dro hver for oss. Så sa han til meg at vi skulle møtes igjen om 2 uker fordi han kommer til å få det så travelt på jobb. Mandagen sendte jeg han en melding om at jeg ønsket han en fin dag og han sendte det samme tilbake. 

Siden den dagen har jeg ikke hørt noe mer fra han. Jeg sendte han melding på tirsdag og ringte uten svar, meldingen var ikke noe å svare på da. Men det er så ulikt han å ikke ringe opp igjen. Han kan ikke ha det så traaavelt på jobb at han ikke gir en eneste lyd fra seg. Kona til broren sa at han så veldig sliten ut sist hun så han og hun hadde spurt etter meg og da hadde han sagt at han har hatt det så travelt at han ikke har fått snakket med meg. Føler bare ikke det er en unnskyldning og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. 

Ønsker ikke å ta kontakt med han! fordi jeg har gjort mitt. Men hvor lang tid vil det ta før han eventuelt vil ta kontakt? Vil også nevne at han egentlig ikke er så flink med meldinger osv. Men han har alltid pleid å ringe meg opp igjen dersom jeg har ringt. Noen som har opplevd noe liggende? og kan komme med råd?  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det er litt rart å ikke svare deg når du skriver og ringer til han, så høres det ihvertfall ikke ut som en dårlig unnskylding - selv om det kanskje er naivt tenkt av meg?  Er denne perioden spesiell eller er det slik jobben hans er, at han stadig får slike uker? Dere må komme til en enighet om hvordan dere skal ha det i slike perioder, slik at dere møtes på halveien.

Jeg tror jeg hadde rygget litt selv, begynt å tvile på han og overdramatisert det hele, det er bare sånn jeg er i starten av et forhold. Men det er viktig å se det fra hans side også, prøve å forstå hvor sliten og stresset han kanskje er. En side han kanskje ikke ønsker at du skal se enda?

Anonymkode: 1e81b...d58

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om det er litt rart å ikke svare deg når du skriver og ringer til han, så høres det ihvertfall ikke ut som en dårlig unnskylding - selv om det kanskje er naivt tenkt av meg?  Er denne perioden spesiell eller er det slik jobben hans er, at han stadig får slike uker? Dere må komme til en enighet om hvordan dere skal ha det i slike perioder, slik at dere møtes på halveien.

Jeg tror jeg hadde rygget litt selv, begynt å tvile på han og overdramatisert det hele, det er bare sånn jeg er i starten av et forhold. Men det er viktig å se det fra hans side også, prøve å forstå hvor sliten og stresset han kanskje er. En side han kanskje ikke ønsker at du skal se enda?

Anonymkode: 1e81b...d58

Han pleier å si ifra når han har det travelt på jobb. Men det er første gang han er sånn. Jeg vet han har veldig mye på jobb nå, men syntes du ikke uansett at man kan sende en SMS liksom? 

Jaa jeg har rygget litt nå. Og kommer ikke å ta kontakt før han eventuelt gjør det selv. Ja kan være at han ikke ønsker jeg skal se den siden av han. Som sagt så vet jeg at det er mye som skjer jobb messig for han nå. 

Skrevet

Tviler på at han introduserer deg for venner og familie om han ikke har lyst til at det skal bli noe mer. 

selvfølgelig kan han sende en melding men det er mange som ikke er sånn og det går i glemmeboka. 

Anonymkode: 8e709...148

• Liker 1
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Her har det gått litt fort om du har fått møte venner og familie i løpet av 3 møter. Da har det sikkert blitt litt «mye» for ham, og han er for feig til å kommunisere hva han tenker. Slike folk er ikke noe å samle på.

Skrevet
11 minutter siden, Kognosøren skrev:

Her har det gått litt fort om du har fått møte venner og familie i løpet av 3 møter. Da har det sikkert blitt litt «mye» for ham, og han er for feig til å kommunisere hva han tenker. Slike folk er ikke noe å samle på.

Enig med dette. Akkurat det jeg tenkte også. 

Anonymkode: e3000...d95

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...