AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Fikk utslett under den ene puppen 2 uker etter at jeg hadde vært med en fyr, trodde først det var myggstikk- men så mer ut som en oval formet liten klump som klødde. Etter noen dager fikk jeg slike utslett på magen som også klødde, spesielt om natta. Nå tre uker senere føler jeg at det har blitt litt bedre, men har nå litt utslett på innsiden av det ene låret. Det på magen har begynt å forsvinne litt, har også hatt litt utslett på noen steder på armen, men det er lite. Er redd for at det er skabb, tenkte å bestille legetime på mandag eventuelt om det ikke blir bedre. Har lest så utrolig mye om skabb, og føler ikke at de utslettene ligner på mine. Men innbiller meg det, og tenker mye på det Har ingen utslett nedentil eller fingrene, håndledd og diverse- hvor det er mest vanlig å få skabb som jeg har lest. 1. Hvis man har skabb får man alltid utslett på fingrene og nedentil? 2. Høres det ut som skabb det jeg har? vet det er et idiotisk spørsmål til dere, men håper bare virkelig at jeg ikke har det. Anonymkode: c8a71...496
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Du må gå til legen din. Vi har ikke lov til å stille diagnoser her inne Anonymkode: ae6e4...27d
Wilmus Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg fikk et kløende utslett på hendene og brystet en gang, etter vi demonterte et gammelt skur. Var på apoteket og viste dem utslettet, og de mente det kunne være skabb, og det kunne man visst få av å håndtere gamle planker og lignende. Fikk en salve som jeg smurte på, og det virket heldigvis. Det klødde som rakkern!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå