Gå til innhold

Ang det å slikke!

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😳æsj

Anonymkode: c367a...df8

ærsj ja Det betyr vel at de går for langt det da hi hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner enten jeg vil eller ikke blir skuffet når de ikke vil slikke. Jeg spør aldri fordi de vet at jeg liker det på forhånd men svært sjelden noen gjør det. En jeg har truffet ett halvt år... slikker ikke. Jeg suger og svelger og d som er for å behage han. I ettertid har jeg spurt om han slikker. Og han sa at jo det likte han... men hvorfor i all verden gjorde han ikke det? Var bestandig nydusjet og glattbarbert hver gang??? Det forsto jeg ingenting av. Har null sjans for noe orgasme her kun ved fingring. Har tenkt mye på dette i ettertid.

Er det som noen sier at det er kun noe menn liker å gjøre i forhold? Han ville ikke ha noe sånt da. Burde vel stramme inn på suginga og da ikke by på for mye lissom. Hvis jeg skulle treffe han igjen da. Jeg liker å ha sex med han uansett men det hadde vært extra bonus da. 

Anonymkode: 720f9...69d

• Liker 1
Skrevet

Dette pratet jeg med samboer om før vi hadde sex, helt i begynnelsem av forholdet. Det lå i kortene at vi skulle ha sex etterhvert, så jeg tok initiativ til å prate om prevensjon, hva som måtte skje ved uhell/prevensjonsfeiling, mine og hans preferanser. Jeg spurte hva han syntes om oralsex, og han spurte meg også tilbake. Han hadde ikke mye erfaring med å gi, men siden jeg digger det så ville han gi det. Han viste seg å være et naturtalent.

Sjokkert over mange som kommer inn her og ikke prater med sexpartneren sin om helt legitime ting! Dere har hatt sex, ingenting er mer intimt enn det. Da kan man prate om sex, oral, fis, promp og abortmeninger.

Anonymkode: 13f7b...378

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner enten jeg vil eller ikke blir skuffet når de ikke vil slikke. Jeg spør aldri fordi de vet at jeg liker det på forhånd men svært sjelden noen gjør det. En jeg har truffet ett halvt år... slikker ikke. Jeg suger og svelger og d som er for å behage han. I ettertid har jeg spurt om han slikker. Og han sa at jo det likte han... men hvorfor i all verden gjorde han ikke det? Var bestandig nydusjet og glattbarbert hver gang??? Det forsto jeg ingenting av. Har null sjans for noe orgasme her kun ved fingring. Har tenkt mye på dette i ettertid.

Er det som noen sier at det er kun noe menn liker å gjøre i forhold? Han ville ikke ha noe sånt da. Burde vel stramme inn på suginga og da ikke by på for mye lissom. Hvis jeg skulle treffe han igjen da. Jeg liker å ha sex med han uansett men det hadde vært extra bonus da. 

Anonymkode: 720f9...69d

Høres jo ut som en manns drøm du da😛som fortjener å bli slikket til gjengjeld👍

Skrevet
6 minutter siden, ElskerSkinn skrev:

7 minutter siden, ElskerSkinn skrev:

Hei Du sier du suger han, da vil jeg gi deg et tips, still deg på kne med rompa mot ansikte hans mens du duker og rist på Roma og bevege vagina veldig nære ansikte hans, så skal du se han slikker deg👍

Skrevet
Akkurat nå, Strippern skrev:

Hei Du sier du suger han, da vil jeg gi deg et tips, still deg på kne med rompa mot ansikte hans mens du duker og rist på Roma og bevege vagina veldig nære ansikte hans, så skal du se han slikker deg👍

Samtilig må du suge han

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Om de elsker å slikke, vil de forsøke ganske raskt, men det kan jo være at han er sjenert og ikke tørr eller vet om du liker det?

Selv må jeg suge under sex eller all seksuell aktivitet pga jeg elsker det :) Men nå er jeg jo ikke sjenert eller noe, så kan hende det er derfor han ikke tør :)

Du kan jo si under akten at du vil slikkes? Hadde vært deilig å kjenne tungen din, kan du jo si? Og se om han går ned på deg?

Endret av Mysticgirl
Skrevet
På 24.10.2019 den 11.33, Strippern skrev:

Hei Barfot Når jeg stripper for en jentegjeng, er noen under showet som suger meg mens jeg opptrer.  Og det er jo deilig. Har et show der jeg legger meg på bordet og da hver noen seg over meg med skrik å styr noen suger og andre , setter seg slik at jeg kan slikke dem, ikke alle strippere gjør det,men jeg syns det er pirrende og deilig.Syns du at strippere som lar jentene gjøre dette lar de gå for langt?

Du er ikke stripper, du er prostituert. Og kundene dine er kriminelle.

Anonymkode: 6125b...228

• Liker 1
Skrevet

Selv elsker jeg å slikke, men er det fortsatt slik blant dagens frigjorte kvinner at man gjerne vil bli slikket, men unngår det fordi man er sjenert for at  mannen får orkesterplass med hensyn til å kunne  nyte synet av den nydelige fitta?

Anonymkode: 75667...c6d

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke stripper, du er prostituert. Og kundene dine er kriminelle.

Anonymkode: 6125b...228

Jeg danser rundt og  stripper, truer ingen til å gjøre noe,men jentene har leid meg inn å da  må de få lov å bruke meg som dem vill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...