AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Fordi jeg venter på at noe skal komme i veien! Det dreper jo hele gleden ved alt. Anonymkode: 48d41...c55
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Aånn har jeg det og. Alltid bår jeg endelig kan noe, og helsa er bra, så kommer det noe mas og krav Anonymkode: f2760...feb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 La meg se om jeg forstår dette riktig. Du legger planer om å dra i parken en dag for å grille og slappe av, men med en gang du har lagt disse planene, så blir du altså sur? Og du blir sur, fordi du antar at noe kommer til å spolere disse planene? For en merkelig tråd... Anonymkode: 0da7b...074 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #5 Skrevet 24. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg se om jeg forstår dette riktig. Du legger planer om å dra i parken en dag for å grille og slappe av, men med en gang du har lagt disse planene, så blir du altså sur? Og du blir sur, fordi du antar at noe kommer til å spolere disse planene? For en merkelig tråd... Anonymkode: 0da7b...074 Jeg er ikke TS, men jeg er også sånn. Jeg sliter psykisk da, og jeg vet at hvis jeg skal i parken neste tirsdag, så er det alltid noen som spør om hjelp eller lignende samme dag og hvis jeg sier nei får jeg så dårlig samvittighet, og klarer ikke nyte tiden i parken, at jeg likesågodt kan si ja. Så da drar jeg ikke til parken... Anonymkode: 8ee75...d3b 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #6 Skrevet 24. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: La meg se om jeg forstår dette riktig. Du legger planer om å dra i parken en dag for å grille og slappe av, men med en gang du har lagt disse planene, så blir du altså sur? Og du blir sur, fordi du antar at noe kommer til å spolere disse planene? For en merkelig tråd... Anonymkode: 0da7b...074 Det er faktisk ikke merkelig. Jeg har det likedan og prøver veldig hardt å komme ut av det. Det ødelegger jo alt å gå rundt å være irritabel for at noen skal ødelegge en hendelse frem i tid. Og det er alltids planer. Dette må du prøve å la gå. Kommer det noe veldig viktig, så avlys planene. Om ikke så si nei til andre forespørsler. For min del handler det om vanskeligheten av å sette grenser for meg selv og at andre forventer at nettopp deres forespørsel skal bli prioritert. Det skal gå ann å være imøtekommende samtidig som om man ivaretar egne interesser. Anonymkode: 05739...402 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg har det litt sånn. Men en litt anden variant. Jeg blir likegyldig. For jeg regner med at det blir avlyst eller ødelagt ferie pga sykdom osv. Dette pga jeg har opplevd så mye dumt og sliter med depresjon og angst. Så jeg beskytter meg selv mot skuffelser. Anonymkode: f7ad3...f20
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #8 Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ikke merkelig. Jeg har det likedan og prøver veldig hardt å komme ut av det. Det ødelegger jo alt å gå rundt å være irritabel for at noen skal ødelegge en hendelse frem i tid. Og det er alltids planer. Dette må du prøve å la gå. Kommer det noe veldig viktig, så avlys planene. Om ikke så si nei til andre forespørsler. For min del handler det om vanskeligheten av å sette grenser for meg selv og at andre forventer at nettopp deres forespørsel skal bli prioritert. Det skal gå ann å være imøtekommende samtidig som om man ivaretar egne interesser. Anonymkode: 05739...402 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, men jeg er også sånn. Jeg sliter psykisk da, og jeg vet at hvis jeg skal i parken neste tirsdag, så er det alltid noen som spør om hjelp eller lignende samme dag og hvis jeg sier nei får jeg så dårlig samvittighet, og klarer ikke nyte tiden i parken, at jeg likesågodt kan si ja. Så da drar jeg ikke til parken... Anonymkode: 8ee75...d3b Jeg har for å være ærlig vansker med å forstå det. Når dette skjer med meg tilpasser jeg planene sånn at jeg får tid til begge deler. Anonymkode: f624b...4bf 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #9 Skrevet 24. oktober 2019 🙄Er dette en vanlig greie? Høres jo helt utrolig negativt ut. Er det ikke bare å la være å legge planer da og heller ta det som en positiv overraskelse? Anonymkode: 8a98c...972 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #10 Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 🙄Er dette en vanlig greie? Høres jo helt utrolig negativt ut. Er det ikke bare å la være å legge planer da og heller ta det som en positiv overraskelse? Anonymkode: 8a98c...972 Positive overraskelser skjer veldig sjelden. Man må finne på ting selv. Men å finne på noe sammen var slik som var mulig frem til 2006-ish tiden. Etter det har det gradvis blitt «kan ikke» og avlysninger. Så jeg må finne på ting selv. Men problemet er at livet kan være stille og man kan tro man skal dø av kjedsomhet. Så legger man planer, men DA skjer noe så du må avlyse hele greia. Noen blir skikkelig syk, noen kommer å i ulykke, du får inkallelse til rettssak akkurat på datoen, osv... derfor er det vanskelig å glede seg. Anonymkode: 48d41...c55
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #11 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg skulle ønske folk var flinkere til å legge planer! Jeg blir stressa over at alle skal være så impulsive, for jeg liker å ha litt tid å forberede meg på sammenkomster. Men venninnene mine er alltid sånn "bli med på det eller det om en time?" og da sier jeg som regel nei for det kommer så brått på og får dårlig samvittighet etterpå... Anonymkode: 92e7b...ac8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå