Gå til innhold

Fiberdyne og pute

Fremhevede innlegg

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var den. Det var forrige og andre dyner jeg har hatt fra Høie. Også en super duper billig dyne jeg en gang kjøpte (til en gjest for 1 overnatting). Eneste emballasje var denne oppbevaringsposen.

Men det positive er jo at det ikke ble mer plastikk inni plastikk 😄 

Anonymkode: ee6c9...56e

Du mener altså at den ikke var forseglet på noen måte?🙂 bare å dra glidelåsen rett opp?

Anonymkode: 658b0...174

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du mener altså at den ikke var forseglet på noen måte?🙂 bare å dra glidelåsen rett opp?

Æsj. 

Anonymkode: 78bbc...7bd

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen forsegling nei, bare å dra opp glidelåsen og dra ut puten. Ingen forsegling på noen måte, tror det er normalen altså. Man står alltid fritt til å vakse dynen før bruk. Og man har jo på sengetøy, og har den ikke direkte på seg 😅

• Liker 2
Skrevet

Eg forstår ikkje heilt kvifor dette er så ille? Klede ein kjøper i butikken er jo heller ikkje pakka i plast..

• Liker 7
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som har prøvd den svale varianten av den som nevnes over her? Jeg blir så varm om natten og en del dyner blir for varme for meg, men jeg er redd den blir for kald. Og hvordan puster den? Blir den veldig klam?

• 2 uker senere...
Skrevet

Har kun hatt Høie så lenge jeg kan huske nå.
Hatt Exclusive-utgaven i dyne, den varmeste - helt nydelig om vinteren når det er bikkjekaldt :P
Har nå Downfeel sval, samboeren Optimal sval (kjøpt fra hoie.no), kjempefornøyde begge to.
Og Downfeel Cool puter. Kommer ikke til å kjøpe noe annet enn Høie :)

Anonymkode: 1f4d6...00f

Skrevet

Jeg sverger til sommer-dundyne, samt at jeg nå på vinteren har et ullteppe over. Bare naturmateriale med andre ord og "kilmaet" i sengen har aldri vært bedre. Ullteppet legges vekk om sommeren og dyna varmer/svaler helt perfekt :) Har akkurat kjøpt ny overmadrass og lærte mye jeg ikke viste fra før- en madrass har flere funksjoner enn å ligge på, blant annet transport av fuktighet i løpet av natta. 

Anonymkode: 5732f...5ec

Skrevet
På 21.1.2020 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Jeg sverger til sommer-dundyne, samt at jeg nå på vinteren har et ullteppe over. Bare naturmateriale med andre ord og "kilmaet" i sengen har aldri vært bedre. Ullteppet legges vekk om sommeren og dyna varmer/svaler helt perfekt :) Har akkurat kjøpt ny overmadrass og lærte mye jeg ikke viste fra før- en madrass har flere funksjoner enn å ligge på, blant annet transport av fuktighet i løpet av natta. 

Anonymkode: 5732f...5ec

Når madrassen skal transportere fuktighet i løpet av natta - da videre ned i sengen? 
De selger jo slike madrassbeskyttere for å holde senga hvit, ren og pen. Da opprettholdes kanskje ikke denne funksjonen til madrassen lengre?
Jeg spør bare fordi jeg er nysgjerrig på temaet og ikke har lest noe om det før 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...