Gå til innhold

Hvor sossete er Asker egentlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet at det er dyrt på Nesøya, Landøya, Vollen osv. Men er det sossete i nærheten av Asker sentrum? F eks Høn, Vakås, Borgen?

Anonymkode: 233a8...3a2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 😊

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, GulSitron skrev:

Nei. 😊

Utdyp

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på hvem du henger med, hvilke miljø du omgås, etc.

Anonymkode: 5d68d...0c4

• Liker 2
Skrevet

Du finner alle slags folk på de stedene du nevner, sossete vil jeg ikke si at Asker er. Borgen som du nevner er kanskje det området jeg vet om som har størst forskjell i boligpris. Men det betyr ikke at det er ille å bo der. 

Skrevet

Det virker som Asker er en ganske god kombinasjon av sosser og.. Jeg vet ikke hva jeg skal kalle de, men typisk folk som bor i Mjøndalen og sånn. Rånere o.l.

Anonymkode: 4af1d...5bd

Skrevet

Veldig varierende. Men mye hyggelige folk:)

Anonymkode: c8032...ff3

Skrevet

Kjenner noen derfra. Kjenner noe også fra Oslo-øst. Det er forskjell, men slik er det med alle. Bare at hun fra Asker er mye mer kresen på hvordan man bor, mer storkrevende og bryr seg ikke om pelsbruk. 

Anonymkode: c387e...28b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utdyp

"Sosser" finner du over alt hvis du leter, men alle jeg kjenner som bor i Asker er snille, oppegående mennesker som ikke bryr seg om å måtte ha det nyeste, dyreste osv. De er mer opptatt av folkene de har rundt seg, at de har det bra osv. 
Så er det vel et lite miljø med rånere i Asker, på Borgen. Hang der litt før, men mistet litt interessen fordi jeg ble dumpa av venninna mi som bodde der. Fine folk 😊

Skrevet

Jeg har bodd i Asker en periode, og har ikke inntrykk av at det er noe mer annerledes der enn andre steder. En kombinasjon av alle mulige slags folk. Landlig og fint sted.

Anonymkode: 1f5a3...bc1

• Liker 1
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Det er bare i deler av Asker og Bærum de såkalte sossene holder til.

Skrevet (endret)

Hvis du vil unngå at naboer kommer med motorsag og eller advokat for den minste ting bør du holde deg langt unna Nesøya.

Ellers er vel Heggedal og Hagaløkka de minst sossete stedene 

Endret av Kjetil E
  • Liker 1
Skrevet

Ikke så veldig sossete, spesielt ikke Borgen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...