Gå til innhold

Hvordan gå frem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et spørsmål til dere damer.

Matcha med ei jente på tinder for noen uker siden, har sett henne på treningssentret jeg trener på 2 ganger. Vi sender noen snaps om dagen om alt å ingenting. Har aldri pratet med henne face-to-face, da vi ikke har truffet på hverandre i en "bra sammenheng".

Poenget er, hvordan kan jeg gå frem med hu? Hu er VELDIG FIN, å ser ut som min type drømmedame. Har ikke gjort noen trekk enda, da jeg ikke vil spolere det. Har vært litt tilbaketrukket angående henne rett og slett.

Jeg kjenner henne jo ikke, Så hva ville vært et fint "første trekk"? 

Har prøvd kino før (dårlig idé, blir lite prat.) Å noen tinder-ligg som har vært lite interessant.

Å har egentlig ikke noe peiling på hvordan jeg kan bli kjent med henne.. hun har garantert 1000 gutter etter seg, så jeg vil gjerne sjarmere henne. 

Hva kan jeg "invitere" henne med på? Er helt blank.

Anonymkode: 4d52a...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Minigolf, middag feks er jo noe man kan gjøre :)

Anonymkode: c7494...424

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? Minigolf, middag feks er jo noe man kan gjøre :)

Anonymkode: c7494...424

Er 24 år, hun er like gammel om det er relevant..

Takk for forslagene. Middag er noe jeg vurderer.

Skrevet

Er ikke middag litt voldsomt på første date? Jeg hadde blitt stresset av det (hvis jeg ikke kjente fyren). Hadde tenkt det blir mange timer med stivt smil om fyren er rar/rasist/kjedelig/creepy. Hvis dere begge er aktive folk kan du foreslå noe aktivt? Ikke tur på øde og mørk plass, kanskje... man blir lettere kjent og får et bedre inntrykk av andre dersom man gjør noe sammen (sier vitenskapen).

Anonymkode: 85872...38a

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke middag litt voldsomt på første date? Jeg hadde blitt stresset av det (hvis jeg ikke kjente fyren). Hadde tenkt det blir mange timer med stivt smil om fyren er rar/rasist/kjedelig/creepy. Hvis dere begge er aktive folk kan du foreslå noe aktivt? Ikke tur på øde og mørk plass, kanskje... man blir lettere kjent og får et bedre inntrykk av andre dersom man gjør noe sammen (sier vitenskapen).

Anonymkode: 85872...38a

Jeg trenger råd fra noen damer her 😅 jeg vil ikke gjøre hun ukomfortabel eller gjøre det til noe kleint. Men noe aktivt er jo sikkert ikke dumt, en tur eller noe slikt. Takk for innspill 😁

- TS

Skrevet

Ville tatt henne med på en aktivitet,noe morsomt dere kan gjøre sammen. Så det ikke blir en kjedlig middagsdate. Isåfall ville jeg nok heller tatt henne med på en mer uformell plass og ta en øl eller et glass vin.

jeg synes ihvertfall det er hyggelig.

Anonymkode: 0aa26...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...