AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #21 Skrevet 28. november 2019 Jeg er lesbisk. Mottar gjerne clitpics og nakenbilder av en dame jeg liker, eller er forelsket i. Men jeg vil ikke ha random clitpics av damer jeg ikke vet hvem er. Anonymkode: 958b4...027 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #22 Skrevet 28. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lesbisk. Mottar gjerne clitpics og nakenbilder av en dame jeg liker, eller er forelsket i. Men jeg vil ikke ha random clitpics av damer jeg ikke vet hvem er. Anonymkode: 958b4...027 Også lesbisk, og enig i alt dette Anonymkode: 4a024...ff9
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #23 Skrevet 28. november 2019 På 23.10.2019 den 20.53, AnonymBruker skrev: Jeg slenger ikke rundt meg med det med mindre noen spør. Men, jeg har ingenting imot å vise meg frem Jeg ligger ikke med alle jeg ser, faktisk ganske få. Men jeg EEEEELSKER oppmerksomheten og å få høre hvor deilig jeg er Akkurat nå har jeg crush på en mann jeg ikke kan få og jeg har faktisk veldig lyst bare sende han en liten tease .. Men, det kan kanskje bli litt creepy. Han har allerede avslått meg en gang før pga han er gift. Anonymkode: 2e240...08b Du kan sende til meg gjør med ingenting Anonymkode: f2840...3b0
Bamseklemmer Skrevet 28. november 2019 #24 Skrevet 28. november 2019 Fittebilder er jeg ikke så mye opptatt av lenger, men det skriver jeg nå fordi jeg ikke er kåt🙈 Da synes jeg det er finere om noen viser hjerte og omsorg❤️
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #25 Skrevet 29. november 2019 På 23.10.2019 den 20.53, AnonymBruker skrev: Jeg slenger ikke rundt meg med det med mindre noen spør. Men, jeg har ingenting imot å vise meg frem Jeg ligger ikke med alle jeg ser, faktisk ganske få. Men jeg EEEEELSKER oppmerksomheten og å få høre hvor deilig jeg er Akkurat nå har jeg crush på en mann jeg ikke kan få og jeg har faktisk veldig lyst bare sende han en liten tease .. Men, det kan kanskje bli litt creepy. Han har allerede avslått meg en gang før pga han er gift. Anonymkode: 2e240...08b Jeg hadde elsket å få slikt. Anonymkode: a0617...d87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå