AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Det har vært heftig debattert i ulike tråder forhold rundt ufrivillig mottak av dick-picks. Konklusjonen er vel ganske klar at det, forståelig nok, er uønsket, siden naturen har programmert kvinner til generelt å være mindre interessert i synet av pikk i motsetning til menn og fitte. Har forstått at det med dick-picks har øket i takt med muligheten gjennom sosiale medier, men hva med «pussy-pics»? Eksisterer det i samme form? Finnes det damer som slenger om seg med dette (unntatt innenfor etablerte forhold/ekteskap)? Anonymkode: 228c1...5d6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 Ikke på samme skala vil jeg påstå, og hvertfall ikke uten samtykke fra dem folk sender til. Men det skjer, ja. Jeg er kvinne, og har self fått pussy-pics uten å ville ha det. Anonymkode: 6841f...4d2 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har vært heftig debattert i ulike tråder forhold rundt ufrivillig mottak av dick-picks. Konklusjonen er vel ganske klar at det, forståelig nok, er uønsket, siden naturen har programmert kvinner til generelt å være mindre interessert i synet av pikk i motsetning til menn og fitte. Har forstått at det med dick-picks har øket i takt med muligheten gjennom sosiale medier, men hva med «pussy-pics»? Eksisterer det i samme form? Finnes det damer som slenger om seg med dette (unntatt innenfor etablerte forhold/ekteskap)? Anonymkode: 228c1...5d6 Jeg slenger ikke rundt meg med det med mindre noen spør. Men, jeg har ingenting imot å vise meg frem Jeg ligger ikke med alle jeg ser, faktisk ganske få. Men jeg EEEEELSKER oppmerksomheten og å få høre hvor deilig jeg er Akkurat nå har jeg crush på en mann jeg ikke kan få og jeg har faktisk veldig lyst bare sende han en liten tease .. Men, det kan kanskje bli litt creepy. Han har allerede avslått meg en gang før pga han er gift. Anonymkode: 2e240...08b 2
Gjest Alterego666 Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 Jeg får pussy-pics, men ikke uten foranledning. Praktiserer samme metode ved leveranser.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg slenger ikke rundt meg med det med mindre noen spør. Men, jeg har ingenting imot å vise meg frem Jeg ligger ikke med alle jeg ser, faktisk ganske få. Men jeg EEEEELSKER oppmerksomheten og å få høre hvor deilig jeg er Akkurat nå har jeg crush på en mann jeg ikke kan få og jeg har faktisk veldig lyst bare sende han en liten tease .. Men, det kan kanskje bli litt creepy. Han har allerede avslått meg en gang før pga han er gift. Anonymkode: 2e240...08b Du har laget en tråd om det her? Anonymkode: 80540...8d0 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #7 Skrevet 23. oktober 2019 Ja, det var jo en fittetråd her for ikke så lenge siden Anonymkode: ea838...56e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #8 Skrevet 23. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har laget en tråd om det her? Anonymkode: 80540...8d0 Ja laget det etter jeg svarte her Anonymkode: 2e240...08b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #9 Skrevet 23. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vært heftig debattert i ulike tråder forhold rundt ufrivillig mottak av dick-picks. Konklusjonen er vel ganske klar at det, forståelig nok, er uønsket, siden naturen har programmert kvinner til generelt å være mindre interessert i synet av pikk i motsetning til menn og fitte. Har forstått at det med dick-picks har øket i takt med muligheten gjennom sosiale medier, men hva med «pussy-pics»? Eksisterer det i samme form? Finnes det damer som slenger om seg med dette (unntatt innenfor etablerte forhold/ekteskap)? Anonymkode: 228c1...5d6 Jeg får av og til litt "frekke" bilder av noen gode venninner, inkludert 'pussy-pics'. Det har aldri plaget meg å få slike bilder, og de vet at jeg aldri vil dele disse bildene med andre. Siden det nå nærmer seg Halloween, så fikk jeg nylig dette bildet. Ikke et ekte 'pussy-pic', men like fullt artig. Legger ved bildet som en link for ikke å bryte opphavsrettigheter. Anonymkode: f87a2...40f 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #10 Skrevet 23. oktober 2019 Tror det egentlig heter 'clitpics'. Anonymkode: 958b4...027
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #11 Skrevet 23. oktober 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Ikke på samme skala vil jeg påstå, og hvertfall ikke uten samtykke fra dem folk sender til. Men det skjer, ja. Jeg er kvinne, og har self fått pussy-pics uten å ville ha det. Anonymkode: 6841f...4d2 🤔 Anonymkode: 3c8e4...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #12 Skrevet 23. oktober 2019 Vil absolutt tro det er kvinner som gjør det. Vanligere enn man tror, men tror nok de er i undertall vs de som ikke gjør det. Personlig, er jeg ganske avslappet på det. MEN; grensa går ved pupper/rumpe i profil. Ville ikke sendt av underlivet. Anonymkode: b5a2d...77c
Jr.Garcon Skrevet 23. oktober 2019 #13 Skrevet 23. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vært heftig debattert i ulike tråder forhold rundt ufrivillig mottak av dick-picks. Konklusjonen er vel ganske klar at det, forståelig nok, er uønsket, siden naturen har programmert kvinner til generelt å være mindre interessert i synet av pikk i motsetning til menn og fitte. Har forstått at det med dick-picks har øket i takt med muligheten gjennom sosiale medier, men hva med «pussy-pics»? Eksisterer det i samme form? Finnes det damer som slenger om seg med dette (unntatt innenfor etablerte forhold/ekteskap)? Anonymkode: 228c1...5d6 Ja, de finnes.
Gjest ByeByeLove Skrevet 23. oktober 2019 #14 Skrevet 23. oktober 2019 Ikke av nakne skritt, men det er vanlig at jeg får utfordrende bilder, uoppfordret. Da vet jeg at de ikke er aktuelle for noe varig. Noen damer tror de må vise sånt for å være interessante. Synd. Klasse er interessant.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #16 Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 🤔 Anonymkode: 3c8e4...fd8 Glemte du å lese "men det skjer, ja"? Eller "ikke på samme skala" ? Det hjelper å lese HELE innlegget. Anonymkode: 6841f...4d2
*Mocca* Skrevet 24. oktober 2019 #17 Skrevet 24. oktober 2019 Både sendt og mottatt, men aldri uten at tonen har har vært der at det er ønskelig. Og det er hovedsakelig på snap, Kik. 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #18 Skrevet 24. oktober 2019 Skulle veldig gjerne mottatt, skikkelig hot!! Anonymkode: 83c92...ff5 2
casanova 1 Skrevet 25. oktober 2019 #19 Skrevet 25. oktober 2019 For en del år tilbake, ble jeg kjent med en kvinne som da var ca seksti. Hun sendte bilder av fitta si til både meg og flere andre. Når det er sagt, var det bare jeg som til slutt fikk gjøre grundige «studer av objektet», eller om vi skal si, fikk oppdraget med å daglig pleie og vedlikeholde det (den)i en lengre tid. Et oppdrag/jobb jeg slettes ikke hadde noe som helst i mot!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #20 Skrevet 27. november 2019 Det pågår en heftig diskusjon om dick-pics. Kom på at jeg startet denne tråden for en tid tilbake. Døde fort ut, men parallelt med dick-pics tråden kunne det være interessant å vite om det er flere menn som mottar random clit-pics, som det visstnok heter, og om det er kvinner som sender og hvorfor? Hvordan reagerer lesbiske damer på clit-pics? Er det like plagsomt som for heterofile kvinner og synet av penis? Anonymkode: 228c1...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå