AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Del Skrevet 23. oktober 2019 Hva er billigst i lengden? Og koster bleier det samme på de ulike butikkene? førstegangsmor her som er mildt sagt sjokkert over hvor dyrt det er med bleier som en MÅ ha🤯 har prøvd noen av de billigere alternativene også, men er ikke fornøyd med dem pga oppsugningsevne feks. Anonymkode: ac067...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Del Skrevet 23. oktober 2019 Kiwi har hver 4. bleiepakke gratis, så det tilsvarer 25 % i lengden, dermed er det billigere. Coop sin avtale gjelder vel på flere produkter enn bleier, så det kan lønne seg å handle de andre varene der. Syns du virkelig bleier er så dyrt? Det er under 100 kr i uka her per bleiebarn, jeg syns da ikke det er mye. Bleier er utrolig billig i Norge. Det er mye annet som koster med barn, men bleier er relativt rimelig. Anonymkode: 7e03b...26b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feebee Skrevet 23. oktober 2019 #3 Del Skrevet 23. oktober 2019 Tøybleier er billigere. Og mer miljøvennlige. 🌲 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #4 Del Skrevet 23. oktober 2019 Bleier er da virkelig ikke dyrt i Norge! Anonymkode: 906bd...6c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 23. oktober 2019 #5 Del Skrevet 23. oktober 2019 Jeg har to barn født i 88 og 91. Den gang var bleier myye dyrere enn i dag og inntekten var nå knapt en fjerdedel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Del Skrevet 23. oktober 2019 Meny har 2 ok Libero for 79 som igjen blir billigere enn kiwi Anonymkode: ecdfa...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #7 Del Skrevet 23. oktober 2019 Bleieavtalen gjelder kun bleier, men babybonusen gjelder alt av babyting. Har sett flere som i løpet av en måned har fått 3-400 i bonus, det blir ganske mye i løpet av et helt år Anonymkode: 22bfd...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #8 Del Skrevet 23. oktober 2019 Synes nå Coop er litt lureri når man må betale 300 kr for å bli medlem. Jeg har sett på dette og det eneste jeg handler i butikker til barn er bleier. Alt annet handler jeg på nettet da det faktisk er nesten halv pris av butikkprisene. Anonymkode: ecdfa...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #9 Del Skrevet 23. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes nå Coop er litt lureri når man må betale 300 kr for å bli medlem. Jeg har sett på dette og det eneste jeg handler i butikker til barn er bleier. Alt annet handler jeg på nettet da det faktisk er nesten halv pris av butikkprisene. Anonymkode: ecdfa...bc4 Hvor på nettet er dette, og hva handler du? Skulle gjerne hatt mme til halv pris liksom... Anonymkode: 22305...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #10 Del Skrevet 23. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes nå Coop er litt lureri når man må betale 300 kr for å bli medlem. Jeg har sett på dette og det eneste jeg handler i butikker til barn er bleier. Alt annet handler jeg på nettet da det faktisk er nesten halv pris av butikkprisene. Anonymkode: ecdfa...bc4 Du betaler ikke 300 for å bli medlem. Det er bare et innskudd for å få være medeier. Når du ikke vil være medeier lenger og melder deg ut får du disse pengene tilbake. Anonymkode: c7396...686 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #11 Del Skrevet 23. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er billigst i lengden? Og koster bleier det samme på de ulike butikkene? førstegangsmor her som er mildt sagt sjokkert over hvor dyrt det er med bleier som en MÅ ha🤯 har prøvd noen av de billigere alternativene også, men er ikke fornøyd med dem pga oppsugningsevne feks. Anonymkode: ac067...84e Bleier er jo ikke dyre i det hele tatt. Jeg kjøper Änglamarkbleier på Extra og med bonusen blir det over 30 kroner pr pakke. I den str jeg bruker til minsta nå er det 56 bleier i pakken. Anonymkode: c7396...686 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #12 Del Skrevet 23. oktober 2019 Har du prøvd Rema bleier, TS? De er billige og de var de vi var mest fornøyd med. Foruten tøybleier, vi brukte mest tøybleier. Anonymkode: fefe6...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #13 Del Skrevet 23. oktober 2019 Bleier er faktisk IKKE dyrt i Norge. Ikke sammenliknet med gjennomsnittlige lønninger her, ikke sammenliknet med prisene før i tiden, ikke sammenliknet med andre dyre land. Har du prøvd Rema sine? Vi brukte først Pampers, og Rema sine er veldig like. Spesielt i de små størrelsene (1–3) er bleiene veldig rimelige, og det er kjempemange i pakken. Anonymkode: 681de...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #14 Del Skrevet 23. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes nå Coop er litt lureri når man må betale 300 kr for å bli medlem. Jeg har sett på dette og det eneste jeg handler i butikker til barn er bleier. Alt annet handler jeg på nettet da det faktisk er nesten halv pris av butikkprisene. Anonymkode: ecdfa...bc4 Husk at dette bare er et depositum. Den dagen du ikke vil være medlem lengre,får du jo pengene tilbake. Anonymkode: 5171e...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #15 Del Skrevet 23. oktober 2019 Det er 20% bonus på Coop, ikke rabatt. Anonymkode: b6b65...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #16 Del Skrevet 24. oktober 2019 Spar har 25% på bleier og barnemat for Trumf-medlemmer 👌🏻 Anonymkode: e50bb...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #17 Del Skrevet 24. oktober 2019 Bleier dyrt i norge? Det er vel sånn ca det eneste produktet som blir smuglet UT av norge og solgt videre der 🤣 Anonymkode: 26e2f...425 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #18 Del Skrevet 24. oktober 2019 änglamark sine bleier på coop fikk terningkast 6. Og jeg må si meg fullstendig enig, de er så gode og billige! Ville helt klart handlet på coop, og fått mye annen babybonus i tillegg Alle i barselgruppa mi byttet også raskt over til disse bleiene og sier seg veldig fornøyde. Skjønner ikke helt hva du mener med oppsugingseffekten, har aldri opplevd at disse er dårligere enn f.eks pampers, snarere tvert imot. Pampers blir jo fuktige på utsiden. Anonymkode: 1fa0b...501 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 24. oktober 2019 #19 Del Skrevet 24. oktober 2019 Kiwi for str 1 og 2, Meny fra str 3 siden frøkna her bruker Libero og de har to pakker for 79. Selvom bleier ikke er dyrt så kommer det jo an på hvor mange man skifter i løpet av en dag. På en god dag har vi ca 10 skift, på en dårlig dag blir det 15-20, ungen er 5mnd og takler ikke våt bleie.😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #20 Del Skrevet 25. oktober 2019 9 timer siden, Kicki_90 skrev: Kiwi for str 1 og 2, Meny fra str 3 siden frøkna her bruker Libero og de har to pakker for 79. Selvom bleier ikke er dyrt så kommer det jo an på hvor mange man skifter i løpet av en dag. På en god dag har vi ca 10 skift, på en dårlig dag blir det 15-20, ungen er 5mnd og takler ikke våt bleie.😅 Men selv på ekstremdager blir det vel da også i ditt tilfelle under 20 kr i bleier? Änglamarkbleier synes hverken jeg eller lillefrøkna føles våte selv om hun tisser mye, så her går det i 4-5 skift i døgnet, så da blir det bare et par kr pr døgn. Anonymkode: c7396...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå