Gå til innhold

Avlyse bursdagsfest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er invitert i 30 årslag i helga. 

Jeg kjenner kun 2 personer som kommer til festen. Begge er (inkl. hun som har bursdag) gamle klassevenner fra VGS. Har ikke hatt noe kontakt på alle disse årene. Bare på fb. 

Det blir en skikkelig fyllefest, jeg må reise og ligge på hotell for å komme meg dit. 

Jeg har akkurat kommet meg ovenpå etter en periode med angst og Depp. Akkurat kommet igang med 100% jobb igjen. Jeg tåler ikke alkohol da jeg får angst av å drikke. Det blir veldig kleint å være på en fest der alle drikker mye og folk jeg ikke kjenner når jeg selv ikke drikker. 

What to do? Avlyse? Har egentlig ikke så veldig lyst. 

Det er 60 inviterte gjester 

Anonymkode: c5a43...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at jeg hadde orket noe sånt. Fyllekalas med 60 gjester man ikke kjenner, neeh. 

Skrevet
10 minutter siden, Pompom skrev:

Tviler på at jeg hadde orket noe sånt. Fyllekalas med 60 gjester man ikke kjenner, neeh. 

Det er akkurat det jeg kjenner på også.. hadde jeg driøikket selv - kanskje? Men ikke når jeg er edru.. 

Skrevet

Har bestemt meg for å reise. Kan stikke innom festen en liten stund og er det for heavy så drar vi tilbake til hotellet og koser meg der sammen med mannen 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har bestemt meg for å reise. Kan stikke innom festen en liten stund og er det for heavy så drar vi tilbake til hotellet og koser meg der sammen med mannen 

Lurt :) Og godt å ha i bakhodet at du har mulighet til å reise tilbake til hotellet når du ønsker det. Kos deg! 

Skrevet

Om du ikke har lyst bør du ikke dra heller! Helsen din er viktigst, no matter what!

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en god ide 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...