Gjest z Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Jeg har tenkt å kjøpe nye løpesko på Löplabbet, men det er så lenge siden sist jeg skaffet meg joggesko (holdt lenge!) at jeg ikke er sikker på hvilken prisklasse jeg må forberede meg på. Noen cirkagjetninger?
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 Jeg kjøpte toppmodellen til Asics (Gel Kayano?), til 1700. MEGET fornøyd! Bedre løpesko har jeg aldri hatt, og tilvenningstid var på ca 30 sekunder.
Gjest z Skrevet 23. mai 2005 #3 Skrevet 23. mai 2005 Jeg kjøpte toppmodellen til Asics (Gel Kayano?)' date=' til 1700. MEGET fornøyd! Bedre løpesko har jeg aldri hatt, og tilvenningstid var på ca 30 sekunder.[/quote'] Høres bra ut. Skal forhøre meg om den.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 grunnen til at jeg valgte den, var rett og slett at alle de andre skoene jeg prøvde, var vonde. Jeg har liten fot, og høy fotbue, og er lett, så dempingen må være relativt myk. Men du er heldig som Löplabbet til hjelp. Bedre å kutte ut snop enn å spare et par hundrelapper på løpesko...
Gjest z Skrevet 23. mai 2005 #5 Skrevet 23. mai 2005 grunnen til at jeg valgte den, var rett og slett at alle de andre skoene jeg prøvde, var vonde. Jeg har liten fot, og høy fotbue, og er lett, så dempingen må være relativt myk. Men du er heldig som Löplabbet til hjelp. Bedre å kutte ut snop enn å spare et par hundrelapper på løpesko... Absolutt. Har ikke særlig dårlig samvittighet for å bruke mye penger på gode sko som brukes mye - det er kanskje definisjonen på en investering. Jeg vet ikke helt hvordan foten min er i forhold til "normalen" (høy fotbue? lav fotbue?), men det får jo nok hjelp til på Löplabbet.
Sniglå Skrevet 23. mai 2005 #6 Skrevet 23. mai 2005 Skriver under på at Asics er knallbra! Jeg har et par som er supre til jogging og sambo har ikke mindre enn to par; et til jobb og et til trening!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå