AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Overskriften sier alt, jeg ønsker ikke barn akkurat nå, vil vente et par år, så skal vi prøve igjen. Men jeg har bestemt meg for å ta abort, uten at han vet. Orker ikke drama. Lurer bare på hva jeg kan gjøre for å holde det sjult for han. Vi bor sammen og begge er 26 år gamle. Anonymkode: db578...e87
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Å holde noe slikt skjult for en samboer, er ikke bra. Tenker han kan føle seg temmelig sviktet om det kommer fram i ettertid. Men hvordan: du sier ikke noe. Sørg for å ta inn posten. Er det kjemisk abort, kan det være vanskelig å skjule. Da må enten han være ute eller du... kan du overnatte hos en venn mens aborten utføreres? Det kan jo tenkes at du vil ha han ved din side mens det pågår... Anonymkode: dde4f...06e 3
Maleficenta Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overskriften sier alt, jeg ønsker ikke barn akkurat nå, vil vente et par år, så skal vi prøve igjen. Men jeg har bestemt meg for å ta abort, uten at han vet. Orker ikke drama. Lurer bare på hva jeg kan gjøre for å holde det sjult for han. Vi bor sammen og begge er 26 år gamle. Anonymkode: db578...e87 Jeg syns du skal informere han. Blir vanskelig å holde dette skjult. Om det er kjemisk abort så sier de jo at du ikke skal være alene mens det pågår 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 Han gjorde deg gravid... Dere er vel to om det? Anonymkode: d0af5...015 13
solmåneogstjerner Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 Hadde dere ikke vært i et forhold så er det en ting. Men du kan ikke lyve til samboeren din om slike ting! Hvis du virkelig mener at det er greit så tror jeg ikke dette forholdet er liv laga. Uansett hva grunnen er. 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han gjorde deg gravid... Dere er vel to om det? Anonymkode: d0af5...015 Jeg vet han vil beholde det, jeg vil vente 2 3 år Anonymkode: db578...e87
Maleficenta Skrevet 23. oktober 2019 #7 Skrevet 23. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet han vil beholde det, jeg vil vente 2 3 år Anonymkode: db578...e87 Ja men han kan ikke tvinge deg til å gjennomføre et svangerskap mot din vilje
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #8 Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Ja men han kan ikke tvinge deg til å gjennomføre et svangerskap mot din vilje Dermed sier jeg ingenting, spare han for smerten Anonymkode: db578...e87
Maleficenta Skrevet 23. oktober 2019 #9 Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dermed sier jeg ingenting, spare han for smerten Anonymkode: db578...e87 Han har rett på å vite mener nå jeg 4
Pia Sofia Skrevet 23. oktober 2019 #10 Skrevet 23. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet han vil beholde det, jeg vil vente 2 3 år Anonymkode: db578...e87 Tenk om dere ikke klarer å bli gravide når dere vil? Når du faktisk er sammen med en du ønsker å satse på, så er det der en dårlig ting å ha på samvittigheten resten av livet. Høres rart ut å velge abort kun fordi det passer bedre om et par år. Hvis du ikke ville satse på mannen, hadde det vært noe annet. Dette burde du tenke igjen fem ganger til, det er faktisk et svik mot din kjære. 6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #11 Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Han har rett på å vite mener nå jeg Og la ham lide...? Anonymkode: db578...e87
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #12 Skrevet 23. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han gjorde deg gravid... Dere er vel to om det? Anonymkode: d0af5...015 I dag er det kun mannen sitt ansvar om kvinnen blir gravid. Leser du nok her inne så finner du ut av det. Kvinnen har NULL ansvar, kan ligge der å sprike uten prevansjon. Driter i om mannen bruker kondom, fordi det er mannen sin skyld om hun blir gravid. Anonymkode: 59fbe...69f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #13 Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, Pia Sofia skrev: Tenk om dere ikke klarer å bli gravide når dere vil? Når du faktisk er sammen med en du ønsker å satse på, så er det der en dårlig ting å ha på samvittigheten resten av livet. Høres rart ut å velge abort kun fordi det passer bedre om et par år. Hvis du ikke ville satse på mannen, hadde det vært noe annet. Dette burde du tenke igjen fem ganger til, det er faktisk et svik mot din kjære. Har fryst ned egg og sperm så vi klarer oss, hvis ikke drar jeg til Danmark og sier det er hans Anonymkode: db578...e87
solmåneogstjerner Skrevet 23. oktober 2019 #14 Skrevet 23. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og la ham lide...? Anonymkode: db578...e87 Det er nok bra at du tar abort. Du virker ikke moden nok for barn. Men jeg ville samtidig latt kjæresten gå. Dette er ikke måten å starte et liv sammen på. Han fortjener mer. 7
Pia Sofia Skrevet 23. oktober 2019 #15 Skrevet 23. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har fryst ned egg og sperm så vi klarer oss, hvis ikke drar jeg til Danmark og sier det er hans Anonymkode: db578...e87 Så du vil bygge livet ditt på en løgn igjen og igjen? Himmel og hav! Hva skjedde med tilliten man bør ha i et forhold?? 7
solmåneogstjerner Skrevet 23. oktober 2019 #16 Skrevet 23. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har fryst ned egg og sperm så vi klarer oss, hvis ikke drar jeg til Danmark og sier det er hans Anonymkode: db578...e87 Ok. Hva er vitsen med slike tulletråder? Det er veldig ødeleggende for alle dem som faktisk trenger hjelp til diverse ting og irriterende for de som prøver å hjelpe med ekte problemer. 10
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #17 Skrevet 23. oktober 2019 Hvis dere skal ha barn sammen senere så vil det uansett komme frem i papirene dine og på kontroll at du har hatt en provosert abort. Anonymkode: c64fc...92c 4
Carrot Skrevet 23. oktober 2019 #18 Skrevet 23. oktober 2019 (endret) spare han smerten? Når dere skal ha barn igjen blir dette noe han får vite, om ikke før så i allefall senere - den smerten du sparer han for i dag vil komme tilbake mye sterkere senere. Han har ikke "gjort deg gravid" - du har ansvar for å beskytte deg om du ikke ønskre bli gravid, har du gjort det ville jeg vært åpen om at jeg har valgt abort - jeg vet du ikke er enig men i det er mitt valg. Du risikerer miste samboeren din over dette om du ikke er ærlig selv om basert på svarene dine ærlighet ikke ligger for deg - så for all del, kjør på og lykke til med fremtiden. Endret 23. oktober 2019 av Carrot 1
Hulderen Skrevet 23. oktober 2019 #19 Skrevet 23. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fryst ned egg og sperm så vi klarer oss, hvis ikke drar jeg til Danmark og sier det er hans Anonymkode: db578...e87 Det er ikke sant. Man får bare fryst ned sæd hvis mannen har testikkelkreft og skal gjennomgå strålebehandling. Ubefruktede egg er ikke lov å fryse ned. 4
Pia Sofia Skrevet 23. oktober 2019 #20 Skrevet 23. oktober 2019 3 minutter siden, Hulderen skrev: Det er ikke sant. Man får bare fryst ned sæd hvis mannen har testikkelkreft og skal gjennomgå strålebehandling. Ubefruktede egg er ikke lov å fryse ned. Jammen bra dette var en tulletråd! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå