Gå til innhold

Han gjorde meg gravid, skal ta abort i morgen uten at han vet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Hulderen skrev:

Det er ikke sant. Man får bare fryst ned sæd hvis mannen har testikkelkreft og skal gjennomgå strålebehandling. Ubefruktede egg er ikke lov å fryse ned.

Ja. Så dette er jo bare tull. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fryst ned egg og sperm så vi klarer oss, hvis ikke drar jeg til Danmark og sier det er hans 

Anonymkode: db578...e87

Og her dro du historien litt langt og avslørte deg. Hvorfor lage slike tulletråder? Det er respektløst ovenfor de som bruker av tiden sin til å hjelpe deg.

Anonymkode: d0af5...015

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har fryst ned egg og sperm så vi klarer oss, hvis ikke drar jeg til Danmark og sier det er hans 

Anonymkode: db578...e87

Du virker som et helt jævlig menneske. 

Dump han, han fortjener så mye bedre enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forbanna slemt å tulle med slikt. 

Som om det bare er å fryse ned egg og sæd.

Eller å bare reise til Danmark og komme tilbake gravid. Ivf er en utrolig omfattende prosesss, med masse medisiner i forkant. Inseminering har ca 10% sjanse hver gang. Med mindre man har null samliv med samboeren vil dette oppdages 

Anonymkode: dd2bd...b83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok abort, kjæresten ble lettet for st jeg gjorde det 

Anonymkode: db578...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spør ofte på kontroller når du går gravid om du er førstegangsgravid osv, så da må du faktisk gå inn for å skjule det godt om han skal være med på potensielle kontroller når dere faktisk skal ha barn. Jeg synes du skal fortelle det, det er jo egentlig litt egoistisk tenkt av deg. Du vil spare han smerten, jeg tror heller du ikke vil ha den konfrontasjonen / diskusjonen fordi du vet han kommer til å synes det er dumt med abort. Du kan i det minste innrømme at det er ikke for hans skyld du vil skjule det. 

Men, du skal jo ikke føle deg tvungen til å gå gravid, det er din kropp så selv om man er to så synes jeg at vi har litt mer bestemmelsesrett når det er VI som skal rive kroppen fra hverandre for et faktisk veldig ekte liv, som skal tas vare på 100%. 

Anonymkode: ae226...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...