Gå til innhold

Hvilke menn er best i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle jeg har ligget med har vært pene menn, men de kjekkeste av dem har vært aller best i senga. De hadde få hemninger, mens de som hadde sine begrensninger (f.eks i høyde) var mer klønete. Så A 😊

Anonymkode: 39e11...d05

Takk for konkret svar!

Ser ikke bort fra at du er så verst i senga du heller, siden du er en av svært få som klarer å svare på det jeg faktisk spør om :) 

Anonymkode: 19b69...ad7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, tulleinnlegg, latterliggjøring, nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har hatt sex med flere menn, og dermed har et sammenligningsgrunnlag, skal velge ut den dere hadde best sex med, og hvilken av følgende kategorier han passer best inn i;

A - utpreget kjekk mann, typisk flott kropp og ansikt, og en som mange vil si at ser veldig bra ut

B - helt ordinært utseende, verken særskilt kjekk eller mindre kjekk

C - en mann med et ytre som kun en mor kan elske

(neida, men C er kategorien for de som få ville beskrevet som kjekk)

Legg gjerne til mer informasjon, om hva det var som gjorde det hele så bra!

Den kjekkeste var den beste.

Skrevet
51 minutter siden, loveli skrev:

Den kjekkeste var den beste.

Begynner å forstå at endel folk svarer ut fra hva de selv synes er kjekk, selv om jeg spesifikt beskriver en «forsøksvis objektiv» vurdering, i HI. 

Men det er litt forskjell på hva man selv synes, og hva folk flest vil karakterisere som kjekk. 

Tenker du da at han var den du selv syntes var kjekkest, eller at han var den som hadde mest draget på damer generelt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...