Gjest BigBear Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P9wbp5/bevaepnet-mann-stjal-ambulanse-i-oslo-politiet-avfyrte-skudd?utm_content=row-1&utm_source=vgfront
TrekStar Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Tror ikke det var øvelseskjøring ihvertfall, fordi det ikke ble brukt et L klistremerke (Mener da bilen som dem kjørte først, og som da gikk rundt og havnet på taket). Men dette var nok ikke terror, selv om media forsøker å få oss til å tro det. Venstresiden griner nok av denne grunn, fordi det skader bildet dem prøver å skape, om at all terror for tiden, utføres av sinte hvite menn, eller høyreekstreme rasister som dem også blir kalt. Det hele var tydeligvis narkotikarelatert, og begge gjerningspersonene må sikkert ha vært del av en gjeng. Grunnet våpnene, og dopet, så er det mulig at det er større bakmenn bak det hele. Det er flere etniske norske, som opererer som langere i dopmiljøet. Har selv jobbet i transportbransjen hos et respektabelt firma i Oslo, og der ble jeg ufrivillig vitne til at sjåføren kjørte dop rundt i Oslo, og hadde møter med gjengledere i A- eller B-gjengen og tilsvarende, bak firmabilen. Dop ble langet ved bruk av denne firmabilen, og i tilfeller så sa kunder at dem ikke ville stå utenfor leiligheten sin, i tilfelle politiet spanet på dem. Selv om sjåføren var etnisk norsk, så jobbet han som en del av disse gjengene, med å kjøre store partier med dop i firmabilen, uten at firmaet visste det. Hadde folk fått greie på hvilket firma det gjaldt, så hadde dem fått hakeslepp. Jeg sendte tips om dette til firma og politiet. Endret 26. oktober 2019 av TrekStar
Gjest Safiya Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 2 minutter siden, TrekStar skrev: Tror ikke det var øvelseskjøring ihvertfall, fordi det ikke ble brukt et L klistremerke. Men dette var nok ikke terror, selv om media forsøker å få oss til å tro det. Venstresiden griner nok av denne grunn. Det hele var tydeligvis narkotikarelatert, og begge gjerningspersonene må sikkert ha vært del av en gjeng. Grunnet våpnene, og dopet, så er det mulig at det er større bakmenn bak det hele. Det er flere etniske norske, som opererer som langere i dopmiljøet. Har selv jobbet i transportbransjen hos et respektabelt firma i Oslo, og der ble jeg ufrivillig vitne til at sjåføren kjørte dop rundt i Oslo, og hadde møter med gjengledere i A- eller B-gjengen og tilsvarende, bak firmabilen. Dop ble langet ved bruk av denne firmabilen, og i tilfeller så sa kunder at dem ikke ville stå utenfor leiligheten sin, i tilfelle politiet spanet på dem. Selv om sjåføren var etnisk norsk, så jobbet han som en del av disse gjengene, med å kjøre store partier med dop i firmabilen, uten at firmaet visste det. Hadde folk fått greie på hvilket firma det gjaldt, så hadde dem fått hakeslepp. Jeg sendte tips om dette til firma og politiet. Venstresiden? Den eneste sytinga jeg har fått med meg er høyresiden som ikke kan skylde på muslimer denne gangen.
Bunuel Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 5 minutter siden, TrekStar skrev: Tror ikke det var øvelseskjøring ihvertfall, fordi det ikke ble brukt et L klistremerke. Men dette var nok ikke terror, selv om media forsøker å få oss til å tro det. Venstresiden griner nok av denne grunn, fordi det skader bildet dem prøver å skape, om at all terror for tiden, utføres av sinte hvite menn, eller høyreekstreme rasister som dem også blir kalt. Det hele var tydeligvis narkotikarelatert, og begge gjerningspersonene må sikkert ha vært del av en gjeng. Grunnet våpnene, og dopet, så er det mulig at det er større bakmenn bak det hele. Det er flere etniske norske, som opererer som langere i dopmiljøet. Har selv jobbet i transportbransjen hos et respektabelt firma i Oslo, og der ble jeg ufrivillig vitne til at sjåføren kjørte dop rundt i Oslo, og hadde møter med gjengledere i A- eller B-gjengen og tilsvarende, bak firmabilen. Dop ble langet ved bruk av denne firmabilen, og i tilfeller så sa kunder at dem ikke ville stå utenfor leiligheten sin, i tilfelle politiet spanet på dem. Selv om sjåføren var etnisk norsk, så jobbet han som en del av disse gjengene, med å kjøre store partier med dop i firmabilen, uten at firmaet visste det. Hadde folk fått greie på hvilket firma det gjaldt, så hadde dem fått hakeslepp. Jeg sendte tips om dette til firma og politiet. Det her er så typisk folk som forbanner "msm", globalister, sosialister, kommunister, røde og alle som ikke sitter å bare får sine meninger fra et ekkokammer fra alternative medier. "Jeg er ikke rasist!!!!!!" 1
TrekStar Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 (endret) 4 hours ago, Safiya said: Venstresiden? Den eneste sytinga jeg har fått med meg er høyresiden som ikke kan skylde på muslimer denne gangen. For ikke å glemme at flere episoder av masseskytting i USA, ikke har havnet i media, fordi gjerningspersonen ikke hadde en hvit hudfarge. Dette har skjedd flere ganger, og flere amerikanere har påpekt dette utifra flere episoder der borte, som ikke har blitt rapportert. Har merket meg en ting, bla. i VG Direktes kommentarfelt, at brukere tror det er høyreekstreme som står bak den og den saken om terror og masseskytinger flere steder i Europa. Så viser det seg å ikke være høyreekstreme allikevell. Forhåndsdømmingen fungerer begge veier, og er ikke bare representativt for høyresiden. En har sett tendenser til at medias interesse avtar i slike saker, også i Norge, om budskapet ikke samsvarer med det inntrykket som ønskes å oppnås. Jeg er for at alle slike saker havner i media, og kjøres like hardt, uansett hvilken ideologi gjerningspersonen tilhører, og uansett hvilken hudfarge personen tilhører. Tror interessen rundt denne gjerningspersonen stillner etterhvert, om det viser seg at det hele er gjengrelatert og ikke høyreekstremt tilknyttet. Endret 23. oktober 2019 av TrekStar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå