Gå til innhold

Problemer i sexlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har vært sammen med kjæresten i et år nå og vært samboer ca like lenge. 
Vi hadde sex hver dag i begynnelsen. Jeg har egentlig aldri tent skikkelig på han, Det som tiltrekke meg var hvor trygg og ønsket han fikk meg til å føle meg. Men nå den siste tiden så orker jeg ikke ha sex med han, jeg blir bare ikke kåt og jeg klarer ikke ha sex med mindre jeg er kåt. Han maser og spør om det er noe galt hele tiden 

hva er det som gjør dette? Noen som vet? Alt annet er jo kjempe bra mellom oss, men det plager meg at jeg ikke blir kåt på han. Mens han er kjempe kåt på meg

Anonymkode: 87249...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier du aldri har tent på ham. Her kan du bare skylde deg selv for å bli sammen med noen du ikke var fysisk tiltrukket av, og dermed gikk inn i et forhold med den stakkars mannen på falske premisser fordi du hadde andre behov. Du formidlet tydeligvis ikke dette premisset til ham. Innse at du lurte ham og la ham få gå, slik at han kan finne seg noen som er tiltrukket av hele ham.

Anonymkode: fa6a7...2f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's not you, it's me..... er en mager trøst. 

Du kan dra en hvit en om at du trodde du var klar for forhold, men er det allikevel ikke. At du er glad i han, og skjønner ikke selv hvorfor følelsene ikke kommer.

Man trenger litt tid for å sortere følelsene sine, så kanskje du skal bruke litt bedre tid neste gang så du ikke ender med noe som på utsiden kan virke som "bruk og kast".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det er som gjør at man ikke er tiltrukket?

Ingenting, det er helt normalt å ikke være tiltrukket noen.

Det som er unormalt er å bli sammen med noen man ikke er tiltrukket av.

Anonymkode: 1a30c...759

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme her. Jeg har egentlig aldri tent på henne, så nå etter ca ett år har jeg bestemt at det får være nok. Jeg har forsåvidt ingen problemer med å si det til henne rett ut.

Anonymkode: 862c4...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...