Gå til innhold

Kommer ikke over sommerflørt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drømmemann på alle måter. Upåklagelig kjemi, en mann man kunne blitt gammel sammen med. Men; begge i en dum situasjon på hver vår kant, begge nylig singel med barn, begge ikke klar for forhold. Jeg var kald og avventende- Han var usikker på om han ønsket å bli kjent. Vi avsluttet.

Jeg savner ham. Kommer ikke over det. Kanskje blir han klar en dag? Eller kanskje han ikke fant meg god nok, og ikke turte å gi beskjed.. Vet ikke. 

Jeg har fått en rekke henvendelser fra andre menn. Fine karer, for all del; men jeg ønsker ikke bli kjent med de. Jeg har kun lyst på sommerflørten. Jeg tør ikke kontakte han, vil ikke fremstå irriterende og desperat. Noen med fornuftige ord? 

Anonymkode: 21518...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du fint kunne sendt han en enkel melding på telefonen der du skriver noe sånt som "Jeg klarer ikke helt å glemme deg..." eller "Flørten vår i sommer klarer jeg ikke helt å glemme. Er et nytt møte noe du kunne tenke deg?"

Det koster jo ikke noe å prøve. Bare hold tonen litt lett og ledig. Og forvent både positivt og negativt svar, og ikke bli knust om det blir det sistnevnte. Da har du i alle fall prøvd!

Vi kvinner må våge litt mer på kjærlighetsfronten i blant :)

Anonymkode: f1c9a...9b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du fint kunne sendt han en enkel melding på telefonen der du skriver noe sånt som "Jeg klarer ikke helt å glemme deg..." eller "Flørten vår i sommer klarer jeg ikke helt å glemme. Er et nytt møte noe du kunne tenke deg?"

Det koster jo ikke noe å prøve. Bare hold tonen litt lett og ledig. Og forvent både positivt og negativt svar, og ikke bli knust om det blir det sistnevnte. Da har du i alle fall prøvd!

Vi kvinner må våge litt mer på kjærlighetsfronten i blant :)

Anonymkode: f1c9a...9b8

Jeg var i samme situasjon som deg for 2år siden, det var også en sommerflørt. Jeg tok kontakt og vi har idag 1barn ilag. Våg, det verste er et nei vel?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff dere er! Hvor lang tid hadde det gått? 

Jeg tørr ikke. Hadde jeg visst om det var meg, eller omstendighetene som var årsak- så hadde det vert enklere. 😔 Nå håper jeg heller at jeg tilfeldigvis treffer ham et sted, og han tar kontakt.. 

Ts 

Anonymkode: 21518...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du å tape på å ikke ta kontakt? Det verste som kan skje er at du blir avvist. Vel, da har du prøvd. Vi må tåle å gjøre oss sårbare, og vi må tåle å blir avvist. Jeg tok selv kontakt med en gammel flørt, det gikk strålende😊

Anonymkode: 0f44f...1b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først ville jeg spurt meg selv hvorfor man var kald og avventende? Husk at det er lett å glemme det som ikke var så bra når man vil ha noen tilbake. Når du var avventende og han usikker så høres det jo ikke ut som om det var spesielt godt grunnlag for noe mer. At dere begge var nylige single er jo heller ikke et bra utgangspunkt da man risikerer å trekke med seg gammelt "grums" videre inn i noe nytt (ikke å anbefale). 

Men klart, dersom du i ettertid at dere hadde en sterk kjemi uten for mange ting som ikke passet og du nå har kommet helt over ditt tidligere forhold, så har man jo ikke så mye å tape på å sende han en melding. Nei, det kommer ikke til å skje av seg selv, og i det store og hele er det ikke så sannsynlig at du kommer til å treffe på han tilfeldig med mindre dere har samme omgangskrets eller jobber/studerer sammen, så du blir nødt til å risikere noe ;)

 

Anonymkode: 536f4...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å enkelt og greit sende en mld og spørre hvordan det går og ta det derfra ??? Kan det være vanskelig da ???

Anonymkode: 93d9c...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...