AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 Til dere menn. Hvis dere holder på med noen/har sex med noen, og vedkommende sender litt sexy bilder til dere på snap. I dusjen, kløft, halvveis naken osv. Svarer dere da? Han jeg har sex med svarer ikke på sånne snaper, og jeg kjenner det ødelegger selvbilde mitt 🙄😣 Anonymkode: 319e4...a0c
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 Så slutt med det da vel. Tydelig at han ikke "gidder" å respondere på de bildene. Du er jo bare en ff etter det du skriver, så han er sammen med deg bare for sexens skyld, ikke noe annet. Trodde heller det ødela selvbildet ditt enn at du ikke får svar på en snap! Anonymkode: d33af...48e 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 Hvis den blir spilt av igjen, eller lagret så har han nok gjort seg en fin mening om det. Ikke verdt å bry seg over Anonymkode: 13b14...fc9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så slutt med det da vel. Tydelig at han ikke "gidder" å respondere på de bildene. Du er jo bare en ff etter det du skriver, så han er sammen med deg bare for sexens skyld, ikke noe annet. Trodde heller det ødela selvbildet ditt enn at du ikke får svar på en snap! Anonymkode: d33af...48e Nei for vi er ikke bare ff. Vi har en greie utenom sex også. Og jeg liker å vise meg frem. Men kjenner det går på selvbilde når man ikke får svar fra den man driver med. Jeg sender ikke så ofte sånne bilder til han lengre Anonymkode: 319e4...a0c
Okapi Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg svarer aldri på snaps. Ser på dem når de dukker opp, men snapper ikke selv og føler ikke for å ha noen samtale der.
Sykkelkopp Skrevet 22. oktober 2019 #6 Skrevet 22. oktober 2019 Hvis han er som meg så er ikke nakenbilder så spennende lenger som da vi var tenåring. Han har sett deg naken, hvorfor skal en helt vanlig kløft være spennende eller noe å svare på? Må du få konstant bekreftelse på utseendet ditt? 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #7 Skrevet 22. oktober 2019 Har hatt ff som ønsker bilder da og videoer hvis d er lenge siden vi har møttes f.eks... så bilder liker nok menn uansett åkke som. Og gjerne der d er bare online prat og. Så d er rart. Men bedre å vente til de spør om bilder... sender du uoppfordret så kan d kanskje sees som masete for dem. Aner ikke hvordan menn tenker der. dame .. over voksen Anonymkode: 46a9a...92d 1
Hjärtat Skrevet 22. oktober 2019 #8 Skrevet 22. oktober 2019 Samboeren min svarer heller ikke på sånne snaps. I hvert fall ikke med noe annet enn en smiley eller noe annet kjedelig. Han synes ikke noe av nakenbilder og vil ikke ha det i hverdagen når han ikke "ber om det", han synes det er forstyrrende. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #9 Skrevet 22. oktober 2019 Han jeg holder på med blir helt spinnvill om jeg sender på et lettkledd bilde. Normalt er det han som drar det i gang da. Anonymkode: af497...4b5 1
Jr.Garcon Skrevet 22. oktober 2019 #10 Skrevet 22. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Til dere menn. Hvis dere holder på med noen/har sex med noen, og vedkommende sender litt sexy bilder til dere på snap. I dusjen, kløft, halvveis naken osv. Svarer dere da? Han jeg har sex med svarer ikke på sånne snaper, og jeg kjenner det ødelegger selvbilde mitt 🙄😣 Anonymkode: 319e4...a0c Ja, sånne snaps svarer jeg alltid på 😅
Jr.Garcon Skrevet 22. oktober 2019 #11 Skrevet 22. oktober 2019 10 timer siden, Sykkelkopp skrev: Hvis han er som meg så er ikke nakenbilder så spennende lenger som da vi var tenåring. Han har sett deg naken, hvorfor skal en helt vanlig kløft være spennende eller noe å svare på? Må du få konstant bekreftelse på utseendet ditt? Nå hørtes du ut som du var 83 år 😅 En kløft eller ass snap fra partneren din er vel i alle fall en flørtete og leken oppmerksomhet tatt med deg i tankene og sendt til deg - et initiativ da? Hvis du ikke engang føler at det er verdig et svar så tviler jeg på at den relasjonen varer så lenge. 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #12 Skrevet 22. oktober 2019 2 minutter siden, Jr.Garcon said: Nå hørtes du ut som du var 83 år 😅 En kløft eller ass snap fra partneren din er vel i alle fall en flørtete og leken oppmerksomhet tatt med deg i tankene og sendt til deg - et initiativ da? Hvis du ikke engang føler at det er verdig et svar så tviler jeg på at den relasjonen varer så lenge. Det er jo ikke alle som vil snappe. For enkelte holder det lenge med SMS og Facebook. Anonymkode: df53c...abc
Jr.Garcon Skrevet 22. oktober 2019 #13 Skrevet 22. oktober 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke alle som vil snappe. For enkelte holder det lenge med SMS og Facebook. Anonymkode: df53c...abc Det er ikke poenget da. Her har begge to snap. Har ingen av de snap, men sms'er så blir logikken ( initiativ- avvisning) den samme der også. Endret 22. oktober 2019 av Jr.Garcon
Okapi Skrevet 23. oktober 2019 #14 Skrevet 23. oktober 2019 8 hours ago, Jr.Garcon said: Det er ikke poenget da. Her har begge to snap. Har ingen av de snap, men sms'er så blir logikken ( initiativ- avvisning) den samme der også. Jeg har snap, for å motta. Sender ingenting der. Gidder ikke ha dårlig samvittighet eller manglende tro på forhold av den grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #15 Skrevet 23. oktober 2019 Ehm.. får jeg lettkledd snaps så er jeg farsken ikke treg med å svare 😛 Anonymkode: e2763...7ae 2
Strippern Skrevet 23. oktober 2019 #16 Skrevet 23. oktober 2019 Send aldri naken bilder til noen dete ikke kjenner, men har dere avtalt så er det noe annet, har en kontakt med el på skype men der er vi jo enig. Selv om vi vet om verandre kjører vi anonymt
*Mocca* Skrevet 24. oktober 2019 #17 Skrevet 24. oktober 2019 Min svarer omtrent alltid, dersom han ikke svarer er det fordi han er på jobb eller sammen med andre. Han pleier ikke å åpne de vanligvis om han er på jobb...fordi han vet hva jeg sender... Men hender han ikke klarer å la være,men da får jeg enten en emoji eller svar litt senere på dagen...... Men jeg vet han vil ha det jeg sender, så blir heller ikke usikker om det ikke kommer svar på en stund. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå