Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten min skal reise på lørdag til Gran canaria. Noen som var vært der i oktober? Synes det er så vanskelig å vite hva klær jeg skal ta med.. Ikke nok med det så er jeg gravid i uke 24 og mange av skjørtene passer ikke nå.. Må kanskje gå til innkjøp av noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært der i slutten av oktober, men var der første uka i desember ett år - og det er jo ikke så langt unna.

Var deilig norsk sommer. Litt overskyet noen dager og regn en dag, men behagelig temperatur hele tiden.
Solet oss og badet (mest i oppvarmet basseng - var litt kjølig i havet) nesten hver dag, og om kvelden hadde jeg som regel på meg kjole el.l med en lett jakke utenpå. (Olajakke el.l)

Skrevet
5 timer siden, MiriamH skrev:

Hei! Jeg og kjæresten min skal reise på lørdag til Gran canaria. Noen som var vært der i oktober? Synes det er så vanskelig å vite hva klær jeg skal ta med.. Ikke nok med det så er jeg gravid i uke 24 og mange av skjørtene passer ikke nå.. Må kanskje gå til innkjøp av noe..

Gran canaria er en stor øy med fire klimasoner. 

På kvelden er det kjøligere i sørvest nå. Men jeg klarer meg greit uten annet en kjole eller topp og bukse/skjørt, foreløpig. Blir det calima, sandstorm fra afrika, så kommer der mye fluer da bør du ha heldekkende klær i form av langbukser og langarmet overdel. Enkelte av insektene sitkker, og gir stygge bitt, noen får infeksjoner av bittene. Derfor lukk også vunduer på kvelden når lyset står på og når dere skal sove. 

Anonymkode: 22ed8...f03

Skrevet
13 timer siden, MiriamH skrev:

Er i Puerto Rico nå. Og her er det godt og varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...