AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Del Skrevet 22. oktober 2019 Bare meg som synes Vår Staude er ufin med sin makker, Peter? Føler hun må kommentere alt han sier og gjør, man får jo prestasjonsangst av å være med henne. Desta og Espen, derimot, flyter fint sammen. Synes forøvrig Peter er en flott fyr og flink programleder. Anonymkode: 5eb72...dc7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #2 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg syns hun kan virke ufin mot alle jeg. En litt bitchy fremtoning. Anonymkode: 83d3e...c84 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 22. oktober 2019 #3 Del Skrevet 22. oktober 2019 Har ikke sett god morgen Norge på flere år, men jeg husker at hun var sånn før også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #4 Del Skrevet 22. oktober 2019 Syns Vår Staude er fryktelig frekk. Reagerer ofte på Wenche også. Vet det er en upopulær mening ettersom hun er "hele Norges Wenche", men hun forskjellsbehandler gjestene på kjøkkenet noe voldsomt. Er det typisk kjendiskokker smisker hun og gjør seg til, men er det andre og mindre erfarne som gjester kjøkkenet inntar hun en "ovenfra og ned-holdning" og blir ekstremt kontrollerende. Anonymkode: da2f2...2b6 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 22. oktober 2019 #5 Del Skrevet 22. oktober 2019 Enig med dere over her. Syns rett og slett programmet har tapt seg, og har alltid reagert på Vår. Wenche er bare slitsom, når hun har gjester som skal prøve å forklare ting skal hun alltid stå å prate i munnen på dem. Meget irritrerende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 22. oktober 2019 #6 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Vår Staude er visstnok den eneste som beholder jobben når TV2 flytter God Morgen Norge... https://www.vg.no/rampelys/tv/i/pLK3EX/god-morgen-norge-flyttes-ut-av-tv-2 Jeg har skrevet om det før her på KG at jeg synes hun er skikkelig frekk, nedlatende og hånlig når hun intervjuer folk. Og mot Peter. Det er flere gjester som har takket nei til å være med i programmet fordi de fikk vite at Vår var programleder den dagen de skulle være med. Jeg skjønner ikke valget om å beholde henne og kaste de andre ut. Det burde heller vært omvendt når alle de andre er hyggelige, morsomme og latteren sitter løst når de intervjuer gjestene. Jeg liker virkelig ikke Vår, synes hun er grusom og ødelegger programmet med sine kommentarer og fremtoning. Hun er ikke et menneske jeg ville trivdes rundt og da vil jeg heller ikke sitte og se henne om morgenen. Jeg ser bare på programmet innimellom, men er det slik at programlederne har en uke på og en uke av? Endret 22. oktober 2019 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #7 Del Skrevet 22. oktober 2019 12 minutter siden, loveli skrev: Vår Staude er visstnok den eneste som beholder jobben når TV2 flytter God Morgen Norge... https://www.vg.no/rampelys/tv/i/pLK3EX/god-morgen-norge-flyttes-ut-av-tv-2 Jeg har skrevet om det før her på KG at jeg synes hun er skikkelig frekk, nedlatende og hånlig når hun intervjuer folk. Og mot Peter. Det er flere gjester som har takket nei til å være med i programmet fordi de fikk vite at Vår var programleder den dagen de skulle være med. Jeg skjønner ikke valget om å beholde henne og kaste de andre ut. Det burde heller vært omvendt når alle de andre er hyggelige, morsomme og latteren sitter løst når de intervjuer gjestene. Jeg liker virkelig ikke Vår, synes hun er grusom og ødelegger programmet med sine kommentarer og fremtoning. Hun er ikke et menneske jeg ville trivdes rundt og da vil jeg heller ikke sitte og se henne om morgenen. Jeg ser bare på programmet innimellom, men er det slik at programlederne har en uke på og en uke av? Dette har ikke jeg fått med meg. Jeg er fast seer de dagene jeg er hjemme på den tiden men om alle forsvinner unntatt Vår og Wenche, som er de kjipeste spør du meg, er det slutt på det. Anonymkode: 76c38...3d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 22. oktober 2019 #8 Del Skrevet 22. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette har ikke jeg fått med meg. Jeg er fast seer de dagene jeg er hjemme på den tiden men om alle forsvinner unntatt Vår og Wenche, som er de kjipeste spør du meg, er det slutt på det. Anonymkode: 76c38...3d9 Kanskje klage til TV2 hjelper? Vet ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #9 Del Skrevet 22. oktober 2019 Synes Jan Thomas smiska/skrøt undøig av henne på en episode jeg så her om dagen. For meg er hun utrolig frekk, nedlatende og slitsom. Reagerte litt på at hun nevnte det med trening/six pack for Peter, altså, mannen trenger ikke å trene hvis han ikke vil. Hun og Wenche burde erstattes med nye, hyggelige programledere. Ser heller ikke hva som er så spesielt med Wenche, mange kan lage mat, men hun har grodd fast der. Anonymkode: 5eb72...dc7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 22. oktober 2019 #10 Del Skrevet 22. oktober 2019 Mange som er enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #11 Del Skrevet 22. oktober 2019 Reagerte selv kun når Siv Jensen var inne den dagen statsbudsjettet for 2020 skulle legges frem. Ellers har jeg ikke noe imot Vår eller noen av de andre programlederne for øvrig. Selv om det er noen småting som kan være litt "på kanten", så syntes jeg Vår også har mange gode og fine sider i mange av intervjuene. Men min favoritt er uten tvil Desto, hun er så nydelig! Anonymkode: e811c...1fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #12 Del Skrevet 22. oktober 2019 Meg over, skulle stå Desta.. 🙄 Anonymkode: e811c...1fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #13 Del Skrevet 22. oktober 2019 Liker Vår Staude, jeg. Anonymkode: 5ea56...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #14 Del Skrevet 22. oktober 2019 Ikke noe nytt med spydigheter fra sen kanten, nei. Smile samtidig med at man er sylfrekk. En uspiselig kombinasjon. Anonymkode: 19ec1...492 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #15 Del Skrevet 22. oktober 2019 Vår Staude er en hederskvinne !! Anonymkode: 019b2...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. oktober 2019 #16 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg er enige med dere over. Jeg synes også hun er frekk og til tider bitchy! Så er hun den eneste programlederen som får beholde jobben nåe de flytter fra tv2?? Veldig dårlig 🙄 Jeg liker de andre mye bedre, så kjipt at de forsvinner 😕 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #17 Del Skrevet 22. oktober 2019 Om jeg ikke har forstått feil, så er Vår den eneste som får betalt lønn av tv2, mens de andre får ny arbeidsgiver da God morgen norge blir flyttet og nytt eierskap eller noe sånt? Mulig jeg har misforstått. Uansett, enig med dere ang Vår! Nevnte det senest i morges 😆 At hun virker så spydig i måten hun snakker til andre på. Irriterende! Anonymkode: ef76d...53b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #18 Del Skrevet 22. oktober 2019 Tror hun hadde tatt seg bedre ut som programleder i ett debattprogram eller lignende. Anonymkode: 7a741...860 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #19 Del Skrevet 22. oktober 2019 Husker hun sa til et band som var i studio i forbindelse med utgivelse av et album: «denne cd-en konmer ikke jeg til å kjøpe, i alle fall!». Anonymkode: 19ec1...492 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. oktober 2019 #20 Del Skrevet 22. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Husker hun sa til et band som var i studio i forbindelse med utgivelse av et album: «denne cd-en konmer ikke jeg til å kjøpe, i alle fall!». Anonymkode: 19ec1...492 Hæ? Sa hun det?! 😳 Så frekt. Vet du hvilket band det var 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå