Gå til innhold

Avbrutt samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Warrior
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke vil bruke kondom 

Anonymkode: 0d16c...d15

Synd for de. Bedre å bruke kondom og komme, enn å ikke bruke kondom og stoppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiral, spesielt hormonspiral er utrolig vanskelig å få hvis man ikke har vært gravid eller har noe medisinsk som tilsier at man ikke kan bruke andre prevensjonsmidler. Dette fordi de sitter så lenge, og man kan risikere å bruke lengre tid på å bli gravid etter den er tatt ut 

Anonymkode: e83d8...c74

Tullball! Finnes mini spiral til de som ikke har vært gravide før, eller fått barn før.

Anonymkode: 0d7e3...19a

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke. Jeg har aldri vært gravid og fikk hormonaoiral for noen år sia. Og jeg hadde tom aldri brukt hormonell prevensjon før. Jeg bare sa jeg ville ha det fordi det er det sikreste. Og legen sa at jeg som blør mye ikke skulle ha kobberspiral. 

Det er dessuten ikke vanskelig å bli gravid igjen etter hormonspiral, den inneholder samme stoff som minipillen. Det er p-sprøyte og vanlig p-pille som gjør det vanskeligere å bli gravid etterpå.

Anonymkode: 3fe04...de9

Vondt og sette inn ? 

Skrevet
På ‎22‎.‎10‎.‎2019 den 12.16, Stiigen skrev:

kan jo bli litt dyrt om du lar gutter gjøre det jevnlig å tar denne pillen..koster den ikke sånn 400kr eller noe..

385,- koster den men har aldri betalt selv, bare nevner at siden han spruta innni er vel han klar til å bli far, da kommer pengene på bordet ganske for eller typen løper og kjøper pille,hahaha

Anonymkode: 2f55b...414

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen moral igjen?

Anonymkode: 89795...0da

Moralen er jo at man skal være snill med typene å la dem sprute inni 😉 eventuelt skal dem trekke seg ut og sprute i ansiktet 😉 

Gjest Keikolina
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

385,- koster den men har aldri betalt selv, bare nevner at siden han spruta innni er vel han klar til å bli far, da kommer pengene på bordet ganske for eller typen løper og kjøper pille,hahaha

Greit betalt for et knull.

Skrevet
På 22.10.2019 den 11.22, AnonymBruker skrev:

Du kan jo la ham sprute inni om du likevel skal ta angrepille 😉 Selv lar jeg alltid  gutter sprute inni om jeg ikke har kondom tilgjengelig. Skal jo likevel ta angrepille så gjør jo ikke noe forskjell 😉 

Det verste er ikke graviditeter, men kjønnssykdommer og hpv viruser som kan gi ettervirkninger og også kreft etter noen år..kjære deg. Er det det du ønsker for de andre siden du oppfordrer til risiko sex...?

Anonymkode: ffb8e...3a9

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vondt og sette inn ? 

Gjorde litt vondt ja. Men gikk greit. 

Anonymkode: 3fe04...de9

Skrevet

Gjort er gjort og du får ikke gjort noe nå.

Angrepillen virker med at den utsetter eggløsning, som betyr at om du allerede har hatt den før du tar pillen, vil den ikke ha noen som helst effekt, og man kan like fint bli gravid som om man ikke tok den.

Men hoppe av i svingen er en relativt trygg metode, med rett man, men vil ikke anbefale i lengden. Men tv2 var med på å teste denne metoden: 

https://www.tv2.no/a/8180634/

Har ikke lest mange svar, men ser noen foreslå hormonell prevensjon, det er veldig enkelt å si, men det er utrolig mange som ikke kan bruke det, i tillegg er det en haug av bivirkninger, samme bivirknigner som gjør at menn ikke vil bruke p-piller. 

Kondom vil jeg anbefale neste gang :) 

Anonymkode: 76348...107

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjort er gjort og du får ikke gjort noe nå.

Angrepillen virker med at den utsetter eggløsning, som betyr at om du allerede har hatt den før du tar pillen, vil den ikke ha noen som helst effekt, og man kan like fint bli gravid som om man ikke tok den.

Men hoppe av i svingen er en relativt trygg metode, med rett man, men vil ikke anbefale i lengden. Men tv2 var med på å teste denne metoden: 

https://www.tv2.no/a/8180634/

Har ikke lest mange svar, men ser noen foreslå hormonell prevensjon, det er veldig enkelt å si, men det er utrolig mange som ikke kan bruke det, i tillegg er det en haug av bivirkninger, samme bivirknigner som gjør at menn ikke vil bruke p-piller. 

Kondom vil jeg anbefale neste gang :) 

Anonymkode: 76348...107

Hei ! Ja, det er ikke så lett og finne noe som gir blødninger, depresjon osv. Blir nok ikke gjort igjen selv om det skal være en minimal sjanse for uhell..Er nok litt paranoid, men skal nok mye til. Takk for linken. Ble litt roligere nå 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...