AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Var så dum og ble overtalt til at gutten fikk hoppe av svingen i natt. Han kom aldri, ikke etterpå heller. Fant ut at jeg kan være fruktbar og løp derfor til apoteket og kjøpte angrepille 4-5 timer senere. Blir veldig engstelig nå 😕 har mange venninner som bruker denne metoden jevnlig men jeg blir redd allikevel.. Anonymkode: 0d16c...d15
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Hvis du har tatt angrepille så skjønner jeg ikke hva du er redd for. Bruk kondom neste gang. Anonymkode: 69f0a...f94 11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var så dum og ble overtalt til at gutten fikk hoppe av svingen i natt. Han kom aldri, ikke etterpå heller. Fant ut at jeg kan være fruktbar og løp derfor til apoteket og kjøpte angrepille 4-5 timer senere. Blir veldig engstelig nå 😕 har mange venninner som bruker denne metoden jevnlig men jeg blir redd allikevel.. Anonymkode: 0d16c...d15 Begynn på p-piller, p-stav, p-plaster, minipiller, hormonspiral, kobberspiral eller annet. Spiral er det sikreste for den slipper du huske på og den varer i opp til 5år før du må bytte den. Da er det eneste du må være bekymret for seksuelt overførbare sykdommer. Du går til fastlegen og ber om dette, hvis du er over 16 trenger du ikke ha mora de med men det kan jo likevel være greit å prate med henne om slikt. Anonymkode: f21fd...944 1
Gjest ByeByeLove Skrevet 21. oktober 2019 #4 Skrevet 21. oktober 2019 30 minutter siden, AnonymBruker said: Var så dum og ble overtalt til at gutten fikk hoppe av svingen i natt. Han kom aldri, ikke etterpå heller. Fant ut at jeg kan være fruktbar og løp derfor til apoteket og kjøpte angrepille 4-5 timer senere. Blir veldig engstelig nå 😕 har mange venninner som bruker denne metoden jevnlig men jeg blir redd allikevel.. Anonymkode: 0d16c...d15 Dette går bra. Men ja, bruk gummi neste gang. Du vet aldri hva du er borti.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 Usikker metode som i tillegg gir mindre behag for begge parter. Utrolig hvis mange venninner av deg bruker det. Som de over her sier, bruk hormonell prevensjon- eller faktisk track fruktbarheten din (finnes mange apper) og bruk pessar eller kondom på fruktbare dager. Anonymkode: 3fe04...de9 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #6 Skrevet 22. oktober 2019 Ts her. Ja jeg skjønner jo at det er en viss sjanse, men formålet med innlegget var jo og få vite andres erfaring med det. Jeg vet jo at vanlig prevensjon er best, derfor er dette noe jeg ikke praktiserer til vanlig. Men mange har problemer med å bruke hormonell prevensjon, og gjør dette i lengre tid uten uhell. Voldsomt så nedlatende folk er. Nesten som og fortelle noen at det er usunt og røyke. Anonymkode: 0d16c...d15
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #7 Skrevet 22. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Ja jeg skjønner jo at det er en viss sjanse, men formålet med innlegget var jo og få vite andres erfaring med det. Jeg vet jo at vanlig prevensjon er best, derfor er dette noe jeg ikke praktiserer til vanlig. Men mange har problemer med å bruke hormonell prevensjon, og gjør dette i lengre tid uten uhell. Voldsomt så nedlatende folk er. Nesten som og fortelle noen at det er usunt og røyke. Anonymkode: 0d16c...d15 Du kan jo la ham sprute inni om du likevel skal ta angrepille 😉 Selv lar jeg alltid gutter sprute inni om jeg ikke har kondom tilgjengelig. Skal jo likevel ta angrepille så gjør jo ikke noe forskjell 😉 Anonymkode: 2f55b...414
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. oktober 2019 #8 Skrevet 22. oktober 2019 Om han ikke kom, er jo sjansen for graviditet minimal, selv om det kan være sædceller i precumet
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #9 Skrevet 22. oktober 2019 Angrepille er ikke noe som skal brukes som jevnlig prevensjon. Skal dere allikevel proppe kroppene fulle av hormoner, så bruk p-pille. Sev bruker jeg alltid kondom med nye sexpartnere, siden jeg ikke har interesse av sykdommer. Anonymkode: 1e409...87d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #10 Skrevet 22. oktober 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo la ham sprute inni om du likevel skal ta angrepille 😉 Selv lar jeg alltid gutter sprute inni om jeg ikke har kondom tilgjengelig. Skal jo likevel ta angrepille så gjør jo ikke noe forskjell 😉 Anonymkode: 2f55b...414 Årets kvinne? Anonymkode: 123d6...464 8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #11 Skrevet 22. oktober 2019 Ts her igjen. Jeg tok angrepille for og være på den sikre siden.Jeg vet mange som har blitt gravide på den, men da har gutten kommet. Er nok litt paranoid og derfor jeg vil lufte tankene mine her., men siden han ikke kom og angrepille ble tatt er nok sjansen veldig liten. 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo la ham sprute inni om du likevel skal ta angrepille 😉 Selv lar jeg alltid gutter sprute inni om jeg ikke har kondom tilgjengelig. Skal jo likevel ta angrepille så gjør jo ikke noe forskjell 😉 Anonymkode: 2f55b...414 Anonymkode: 0d16c...d15
Stiigen Skrevet 22. oktober 2019 #12 Skrevet 22. oktober 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo la ham sprute inni om du likevel skal ta angrepille 😉 Selv lar jeg alltid gutter sprute inni om jeg ikke har kondom tilgjengelig. Skal jo likevel ta angrepille så gjør jo ikke noe forskjell 😉 Anonymkode: 2f55b...414 kan jo bli litt dyrt om du lar gutter gjøre det jevnlig å tar denne pillen..koster den ikke sånn 400kr eller noe.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #13 Skrevet 22. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo la ham sprute inni om du likevel skal ta angrepille 😉 Selv lar jeg alltid gutter sprute inni om jeg ikke har kondom tilgjengelig. Skal jo likevel ta angrepille så gjør jo ikke noe forskjell 😉 Anonymkode: 2f55b...414 Nei!!!! Angrepille er ikke sikkert i det hele tatt. Dersom den tas rett etter samleie har den rundt 70% effekt, ,så vidt jeg husker, men etter 36 timer er man langt under 50% Og har du allerede hatt eggløsning virker den jo ikke i det hele tatt. Herregud, slutt å dytt i dere medisiner uten å lese pakningsvedlegget jenter. Anonymkode: 6b351...7a4 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #14 Skrevet 22. oktober 2019 Angrepille er da virkelig ikke noe man tar på jevnlig basis. Sunnere med p-piller. Anonymkode: 817dc...6f3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #15 Skrevet 22. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo la ham sprute inni om du likevel skal ta angrepille 😉 Selv lar jeg alltid gutter sprute inni om jeg ikke har kondom tilgjengelig. Skal jo likevel ta angrepille så gjør jo ikke noe forskjell 😉 Anonymkode: 2f55b...414 Er det ingen moral igjen? Anonymkode: 89795...0da 2
Gjest Warrior Skrevet 22. oktober 2019 #16 Skrevet 22. oktober 2019 Hvorfor ha sex hvis en må hoppe av i svingen? Hva er poenget? Sex uten orgasme? Nei vett du hva!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #17 Skrevet 22. oktober 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynn på p-piller, p-stav, p-plaster, minipiller, hormonspiral, kobberspiral eller annet. Spiral er det sikreste for den slipper du huske på og den varer i opp til 5år før du må bytte den. Da er det eneste du må være bekymret for seksuelt overførbare sykdommer. Du går til fastlegen og ber om dette, hvis du er over 16 trenger du ikke ha mora de med men det kan jo likevel være greit å prate med henne om slikt. Anonymkode: f21fd...944 Spiral, spesielt hormonspiral er utrolig vanskelig å få hvis man ikke har vært gravid eller har noe medisinsk som tilsier at man ikke kan bruke andre prevensjonsmidler. Dette fordi de sitter så lenge, og man kan risikere å bruke lengre tid på å bli gravid etter den er tatt ut Anonymkode: e83d8...c74
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #18 Skrevet 22. oktober 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiral, spesielt hormonspiral er utrolig vanskelig å få hvis man ikke har vært gravid eller har noe medisinsk som tilsier at man ikke kan bruke andre prevensjonsmidler. Dette fordi de sitter så lenge, og man kan risikere å bruke lengre tid på å bli gravid etter den er tatt ut Anonymkode: e83d8...c74 Nei, det er det ikke. Dette er gamle myter, og hvis fastlegen fortsatt tror på dette tullet bør man bytte snarest, for da er de nok ikke så oppdatert på noe som helst. I dag får man spiral i flere størrelser, også for de som ikke har født. Jeg gikk til fastlegen og sa "jeg vi ha kobberspiral for jeg er drit lei av hormonelle bivirkninger" og han gav meg henvisning til gyn, uten noe mer dilldall. Fordelen med kobberspiral er også at den kan nappes ut på noen sekunder, og en uke etter er alle bivirkninger borte, og man kan bli gravid igjen, dersom man ikke liker den. Anonymkode: 6b351...7a4 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #19 Skrevet 22. oktober 2019 3 timer siden, Kvelertak skrev: Hvorfor ha sex hvis en må hoppe av i svingen? Hva er poenget? Sex uten orgasme? Nei vett du hva! Folk som ikke vil bruke kondom Anonymkode: 0d16c...d15
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #20 Skrevet 22. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Spiral, spesielt hormonspiral er utrolig vanskelig å få hvis man ikke har vært gravid eller har noe medisinsk som tilsier at man ikke kan bruke andre prevensjonsmidler. Dette fordi de sitter så lenge, og man kan risikere å bruke lengre tid på å bli gravid etter den er tatt ut Anonymkode: e83d8...c74 Dette stemmer ikke. Jeg har aldri vært gravid og fikk hormonaoiral for noen år sia. Og jeg hadde tom aldri brukt hormonell prevensjon før. Jeg bare sa jeg ville ha det fordi det er det sikreste. Og legen sa at jeg som blør mye ikke skulle ha kobberspiral. Det er dessuten ikke vanskelig å bli gravid igjen etter hormonspiral, den inneholder samme stoff som minipillen. Det er p-sprøyte og vanlig p-pille som gjør det vanskeligere å bli gravid etterpå. Anonymkode: 3fe04...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå